Kunstleer of toch echt leer? Jonge pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:33

EliseXJoelle schreef:
xWouter schreef:
Ik zou gaan voor een Tekna, de look van een zadel van leer maar toch van kunststof. Sinds ik deze heb komt er voor mij geen leren zadel meer in !

Ik heb ook gekeken naar een Tekna, maar wat voor mij een bezwaar was was dat het 'kopijzer' maar 3x aanpas baar is door warmte? tenminste dat is mij verteld? heb me er verder niet in verdiept maar met mijn jonge paard die nog veel gaat verranderen durfde ik dit niet aan. ondanks dat het mooie zadels zijn.

Ik heb er zelf een met een verwisselbare boom, dus dan heb je daar geen last van

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:44

Hoi vuurneon! Aangezien ik al vanaf m'n14 ,en ik ben nu 61,absoluut helemaal geen vlees meer eet, ben ik zelf welhaast van planten gemaakt denk ik,want elke 7 jaar zijn al je cellen vernieuwd zegt men......Het gaat goed,ik neem helemaal geen vitaminepillen of zo,dat doen paarden[of andere vegetarische dieren]toch ook niet.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 15:52

EliseXJoelle schreef:
xWouter schreef:
Ik zou gaan voor een Tekna, de look van een zadel van leer maar toch van kunststof. Sinds ik deze heb komt er voor mij geen leren zadel meer in !

Ik heb ook gekeken naar een Tekna, maar wat voor mij een bezwaar was was dat het 'kopijzer' maar 3x aanpas baar is door warmte? tenminste dat is mij verteld? heb me er verder niet in verdiept maar met mijn jonge paard die nog veel gaat verranderen durfde ik dit niet aan. ondanks dat het mooie zadels zijn.

Inmiddels zijn er 2 modellen (al weet ik zelfs niet eens of je die via hitte aanpasbaar nog te koop zijn). Je hebt quickform en quickchange. Quickform is dmv hitte aan te passen, quickchange is zoals wintec met losse kopijzers die je zelf makkelijk kan vervangen.