En nu neem ik eigenlijk nooit meer wat mee en komt ze ook altijd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nu neem ik eigenlijk nooit meer wat mee en komt ze ook altijd. Avelana schreef:Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem, haar paard liet zich ook al niet vangen bij de vorige eigenaar, dus het was moeilijk om te ontdekken, waar dit gedrag vandaan komt. Het grappige is, dat ik hem zo uit de wei kan halen, maar hij weet ,dat ik niets met hem doe.
Hoe reageert het paard, als je hem door iemand anders uit de wei laat halen?

Lonneke2001 schreef:Ik zou haar riempjes over haar hele lijf vastmaken die allemaal naar har halster leiden, zodat het blijft zitten, voor de zekerheid ook maar een halsband want je weet maar nooit, antirolsingel om zodat ze niet met rollen het halster af kan krijgen, en alleen op de weide want stel je voor dat vriendjes haar gaan helpen het halster af te krijgen

SindyKaya schreef:Andere vang technieken heb ik geprobeerd, eerst alle paarden uit het weiland, biks mee, eerst een ander paard pakken en daarna haar, maar na een tijdje heeft ze mij door.
Halsband kan, zal ik even moeten overleggen met de eigenaar
)..