Heb met wol veel meer het gevoel dat ik boven het paard hang, mijn foam pad is een stuk dunner.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nies_ schreef:Graffi86 schreef:Ik heb voor beide paarden Kingsley-pads. De ene heeft een enkel-laags, de andere dubbel. Ondanks goed passende zadels was de jongste ook wat gevoelig, en sinds de Kingsley-pad gaat dat super goed. Is een soort bubbeltjesplastic, dempt echt super. Wel prijzig (enkellaags 80euro, dubbellaags 100euro), maar ja, wat is er nu niet duur in de paardenwereld?
Wat is nou de reden waarom je voor een bepaald aantal lagen kiest? Merk je er verschil tussen? Bont vind ik niet fijn omdat je dan bijna boven je paard zweeft, maar dat lijkt me met die pads wel mee te vallen.
Lisa91 schreef:Ik heb sinds kort de Avavallo memory foam pad om mee te springen. Bevalt tot nu toe erg goed, en hij voelt ook comfortabel aan. Bij emmers.be was ie trouwens een stuk goedkoper dan wat ik zag in andere webshops.
Ik wilde gewoon een fijne pad/schokdemper voor het springen omdat me dat voor het paard comfortabeler lijkt. Over deze had ik goede verhalen gehoord en hij blijft ook mooi liggen onder het zadel. 
ben zo blij met de mijne.
http://www.dochorse.nl/koole-sedelogic-pad-tester.html