Mooi zadel! Lijkt me idd ook heerlijk zitten, wel mag hij een stuk naar achteren, zoals hij nu ligt drukt hij zover het vd foto te beoordelen is op de schouders.
dieseltje09
Geplaatst: 19-08-15 09:08
@westhof dat is een dressuurzadel hoor en geen veelzijdigheid
Maar goede keus denk ik zo!
Westhof
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-15 09:15
Je kan mij alles wijs maken wat betreft zadels, heb er weinig verstand van Maar heb het even nagekeken en je hebt inderdaad gelijk.
Wat toevallig dat je bij een K&M bent uitgekomen! Toevallig komt morgen bij mij de zadelmaker kijken of dat iets voor ons is. Welke zadelmaker heb jij laten komen?
Mijn oude verzorgpaard heeft het originele model. de s- serie vind ik wel érg mooi, maar of dat gaat passen op mijn dikkie weet ik niet.. Volgens mij is daar namelijk geen cob model van en vrees dat hij deze wel nodig gaat hebben (kruising haflinger x tinker). maar ga het zien morgen =D
Westhof
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-15 09:42
Oh, op mijn laptop zie ik nu pas dat de foto gedraaid is, sorry
Wat leuk zeg! Ik heb Irma Wormgoor van Olde Hietmoat uit Doetinchem laten komen. Mijn Haflinger heeft een brede schoft en is sowieso erg breed, en op hem was de S-line ook gewoon aan te passen, dus er is hoop Succes morgen!
Ooh dat geeft hoop =D Ik laat Flevo Horse Support komen, ze zou verschillende modellen meenemen, dus ben benieuwd of ze ook een S-serie meeneemt Ik heb wel een lekkere brede, maar ook niet extreem brood (op zijn billen na.. echt tinker model. verder eerder een haflinger in tinker velletje)