betkenis letters kn symphonie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: betkenis letters kn symphonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:37

Heb je die advertenties vandaag aangepast dan? Je kan toch ook niet verwachten dat je een zadel in een middag verkoopt?

Tessaaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 21:47

ik heb het daarnet aangepast ja. Op een fb pagina zag ik toch snel reacties op zadels dus dacht dat het wa sneller zou gaan

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:52

De meeste zadels staan minimaal een maand te koop hoor, dat gaat echt niet zo rap. Of je moet echt een merkzadel voor een spotprijsje weg doen

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:20

Tja ik zelf zoek ook een kn met mk2 45 en zoek voor rond de 300 max. Daar zitten vaak nog hele nette kn's bij en qwa leeftijd maakt dat bij kn niet uit.

zag een mooie met aangepaste wrong ( mocht voor 350 bij mij op stal gepast worden enz) maar die was helaas al weg.

Dus of je prijs te hoog is weet ik niet maar er staan zoveel kn's te koop dat de vraag en aanbod niet meer gelijk is.
Laatst bijgewerkt door JenniferU op 09-07-15 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:39

Tja en ik ben de gek die een KN(van 3 jaar ouder als die van jou maar verder helemaal netjes, exact zelfde maat trouwens) verkoopt voor 125 euro. Kreeg hm niet weg en toen heb ik hem voor een stuntprijs weg gezet(was het zat hoeveel ruimte die in mn kast in nam). Toen was ik er ineens wel binnen 2 uur vanaf :D

Voor dergelijke prijzen moet je een hele lange adem hebben soms, ken er genoeg die ruim een half jaar zitten met een zadel. Daar pas ik voor vandaar dat ik hm of inruil bij een zadelmaker of mn verlies neem en ze tegen een stuntprijs op internet zet

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:59

Als je een nette prijs voor je zadel wil vangen zul je idd geduld moeten hebben... wil je er snel vanaf, dan moet je of echt heel erg geluk hebben, of voor een heel leuk prijsje weg doen