Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zoals rtekna lijken me ook ok zadeltjes, maar die zijn duurder, daaree dat ik in de winkel eerst naar deze zadels ga kijken (daarbij zijn de zadels in mijn link 2 verschillende merken
) thorowgood spreekt e gewoon echt niet aan en een wintec heb ik eventueel tot mijn beschikking dus ga ik niet kopen 
is beiden fouganza, het eigen merk van Decathlon. Net als dat divoza bijv pagony en rossner heeft.
dus verschillende takken van decathlon en verschillende merken zadels. ik hoo snel mijn rijbewijs te hebben, dan kan ik de zadels gaan bekijken. jammer dat ze in de decathlon in mijn stad geen zadels hebben
is een erg kleine winkel, dus maar enkele van de spulletjes aanwezig
Zoe_97 schreef:nee die keuze staat helemaal niet vast, ik wil ookwel naar andere merken kijken die geadviseerd wordenzoals rtekna lijken me ook ok zadeltjes, maar die zijn duurder, daaree dat ik in de winkel eerst naar deze zadels ga kijken (daarbij zijn de zadels in mijn link 2 verschillende merken
) thorowgood spreekt e gewoon echt niet aan en een wintec heb ik eventueel tot mijn beschikking dus ga ik niet kopen
romylover, heb je een foto van jouw zadel? en welk model heb je?