zadelprobleem, welk bruine zadel voor een beperkt budget

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 07:04

Je zoekt dus iets wat haast niet te vinden is. Komt beetje raar over. Zwart is net zo goed en als jij er op zit zie je dat van een afstandje echt niet. Leer is duurder dan plastic, zo is dat nu eenmaal. Maar je zoekt toch iets passends? En je hebt een beperkt budget. Komt over als de vacatures waar men iemand van 18 voor zoekt met 10 jaar ervaring. Ik zou dus echt ruimer zoeken. Voor 400 euro heb je wel wat goeds. Tenzij je op zoek bent naar de nooit verslijtende oude stubbens. Die heb je voor 50 euro wel en de pasvorm is ook nog aardig universeel. En ze zijn bruin. ;)
Serieus, de bruine stubbens kunnen een perfecte optie zijn. Of je moet ook naar zwart en eventueel kunststof kijken. Dan gaat het echt wel lukken.

Zoe_97

Re: zadelprobleem, welk bruine zadel voor een beperkt budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 07:09

als je weinig geld hebt kan je gewoon geen lederen zadel kopen, dan gaat het erg op de binnenkant inboeten. Zelf ben ik absoluut geen wintec fan, en thorowgood heb ik ene hoop bagger over gelezen, maar tekna zijn echt leuke zadels! ik ga morgen de tekna s-line veelzijdigheid in het bruin bestellen

lieke_

Re: zadelprobleem, welk bruine zadel voor een beperkt budget

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 08:32

Ik heb ook een tekna zadel. Maar dan de Letek versie. Deze zijn gedeeltelijk in leer. De bovenkant van het zadel is dan in leer en de onderkant in kunststof. Ik geloof dat dat iets van een 100euro extra kost.