Singel met schaap, overdreven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

Re: Singel met schaap, overdreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 14:42

Niks aan overdreven! Mijn vos kan niet eens zonder. Heb alles geprobeerd voor hem.. Thorowgoodsingel, verschillende soorten lederen singels, neoprene singels, "gewone" singels, gelsingel. Overal word hij kaal of kapot van.. Dus ik ben vaste klant bij mattes voor een schaap-singel. Sinds dien geen last meer, echt het enige wat werkt.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 16:17

rumay schreef:
Mijn paard heeft snel singel wonden en heb nu een Mattes singel met echt schapenbont en anatomisch gevormd gekocht even een uitgave maar hoop nu van de problemen af te zijn.

Welke singel is dat? De prijs maakt mij niet uit, dan werk ik maar wat meer in het weekend want ik wil echt één van goede kwaliteit.

Het wondje zit niet echt in de oksel maar eigenlijk iets hoger, niet op de huid van de buik maar eerder richting de schouder. Een heel vreemde plaats eigenlijk, zou het misschien ook een hap kunnen zijn van een weidegenootje?

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:29

Heleennn schreef:
rumay schreef:
Mijn paard heeft snel singel wonden en heb nu een Mattes singel met echt schapenbont en anatomisch gevormd gekocht even een uitgave maar hoop nu van de problemen af te zijn.

Welke singel is dat? De prijs maakt mij niet uit, dan werk ik maar wat meer in het weekend want ik wil echt één van goede kwaliteit.

Het wondje zit niet echt in de oksel maar eigenlijk iets hoger, niet op de huid van de buik maar eerder richting de schouder. Een heel vreemde plaats eigenlijk, zou het misschien ook een hap kunnen zijn van een weidegenootje?

Ik heb deze 2:

http://www.hipponet.be/index.php?item=0 ... 87&lang=NL

http://www.hipponet.be/index.php?item=0 ... 84&lang=NL

Worden verkocht door iemand hier op bokt, foxy80

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:42

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 16:51

Als de singel er niet over komt kan je er gewoon mee rijden hoor ! Een bontje is sws wel een prettig idee :p