sanne1221 schreef:De vacht is echt waterdicht!
Ik denk dat iedereen dat wel weet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mijn paard is ontzettend smal. Sluit hij bij jullie smallen paarden goed aan zodat t dr niet in regent?
Mareintje schreef:Alle dekens van Horseware (Amigo, Rhino en Rambo) zijn super goed waterdicht. Amigo is qua prijs het meest vriendelijk en Rambo heeft echt de beste kwaliteit qua pasvorm en gebruikte materialen etc. Ik zweer zelf bij Rambo, met zo'n deken kan je jaren vooruit. Is niet goedkoop, maar via Marktplaats en een speciale Facebookpagina voor tweedehands Horseware dekens kom je soms aan leuke koopjes!
Celine_Famke schreef:Nikki schreef:Nika Horse Products
Ga ik in mee, heb al jaren deze dekens voor mijn paard. Hele fijne dekens, 100% waterdicht (nog nooit problemen mee gehad namelijk!) en past super goed!
Bucas heeft ook weer goedkope en dure dekens, heb zelf de Smartex serie en er heeft er ooit eentje gelekt. Die deken was al jaren oud en elk jaar gewassen, die lekte iets door nadat er 1,5 dag een pak sneeuw op had gelegen. Bij een flinke regenbui lekt hij nog steeds niet. Horseware en Bucas is in principe beiden goed, bij het ene paard zit het een beter en bij het andere weer het andere. De een vindt de stay-dry voering ideaal, de ander werkt graag met de gladde liners. Deze merken hebben onderling nog veel verschil in prijs, alle waar naar zijn geld natuurlijk. Kijk gewoon bij de productspecificaties of je het nuttig vindt (sterker, beter ademend etc) en daar extra voor wil betalen.
Safiera schreef:Maar, wat ook helpt: wassen met impregnerend wasmiddel en daarna behandelen met waterdicht spul voor tenten en parasols