Waar kopen jullie je spullen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 17:10

hotchocolat schreef:
Agradi is duur. Ze hebben de prijzen zo hoog staan dat ze met de kortingen eraf op de adviesprijzen uitkomen.
http://www.reitsportpferdundspass.com/nl

idd, maar soms dan komenze nog over de adviesprijzen uit

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 12:49

hotchocolat schreef:
Agradi is duur. Ze hebben de prijzen zo hoog staan dat ze met de kortingen eraf op de adviesprijzen uitkomen.

je moet ook altijd goed kijken en vergelijken want ze gooien bij sommige dingen inderdaad de prijs omhoog... en met korting betaal je dan net zo veel als bij elke andere zaak...

maar met sommige zaken zijn ze echt goedkoper... had er van de week een rambo deken vandaan... 170 euro... voor een deken die bij de paardendrogist 240 is..

roxx2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 16:17

Jess_Ashlinn schreef:
Vaak via Divoza, EJ, Agradi of Kramer. Bij alle 4 goede service.

Inmiddels ook wat spullen bij Agradi besteld. Zo veel duurder is Divoza niet hoor!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 17:59

Naapienaap schreef:
hotchocolat schreef:

je moet ook altijd goed kijken en vergelijken want ze gooien bij sommige dingen inderdaad de prijs omhoog... en met korting betaal je dan net zo veel als bij elke andere zaak...

maar met sommige zaken zijn ze echt goedkoper... had er van de week een rambo deken vandaan... 170 euro... voor een deken die bij de paardendrogist 240 is..

idd, daar heb je gelijk in, k heb een hoofdstel dat bij ej 89 euro is en bij agradi 119 euro ofzo

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 00:05

LiannePuthzy schreef:
hotchocolat schreef:

idd, maar soms dan komenze nog over de adviesprijzen uit

inderdaad, echt misleidend.

EedihcrO

Re: Waar kopen jullie je spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:52

Afhankelijk van wat ik nodig heb bestel ik online, of ga ik naar de winkel, zodat je ook advies kunt vragen. Epplejeck is wel de favoriet hier. Voor simpele spullen kun je ook bij decathlon terecht. Online, of in de winkel zelf.

Happy70

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 23:47

Plaatselijke ruitersportzaak, Divoza en Epplejeck

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:27

Ik vind het assortiment van Divoza fijn, en ga uit gemak bijna altijd daarheen.

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:33

Vooral met stikker acties wordt het vaak ondoorzichtig. Een aantal bedrijven (bouwmarkten ook) werken zoveel met kortingsacties en stickers dat een consument door een bomen het bos niet ziet.

Wat zien jullie liever?
- Een eerlijke/normale prijs voor een merkprodukt die gewoon bestelbaar is en waar garantie op zit
- Regelmatig stickeracties etc
- Partijenhandel van oude modellen/kleuren en op=op.

achtbaan_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:39

bij epplejeck, divoza, agradi, ooteman, den besten, hypostore, hypo de veluwe, freddy's ruitersport

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 07:22

Ruitersporth schreef:
Wat zien jullie liever?
- Een eerlijke/normale prijs voor een merkprodukt die gewoon bestelbaar is en waar garantie op zit

Het liefst zie ik een product wat snel leverbaar is. Beste optie vandaag besteld, morgen thuis. Daar let ik altijd op bij webwinkels. Dit kan helaas alleen als je voorraad hebt wat weer duur is voor een webwinkel. Drop-shipment is voor de meeste webwinkels een betere optie.

Verder af en toe een leuke actie kan natuurlijk geen kwaad.
Wat ik wel grappig vond bij één van de webwinkels (weet niet meer welke) is dat ze totaal-aanbiedingen hadden. Een setje (polo/shirt, broek en jasje) voor een setprijs. Heb je gelijk een leuke combi.

En tenslotte blijven we Nederlanders dus uiteindelijk letten we soms ook nog op de prijs :D.

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:23

Haunting schreef:
Ruitersporth schreef:
Wat zien jullie liever?

Het liefst zie ik een product wat snel leverbaar is. Beste optie vandaag besteld, morgen thuis. Daar let ik altijd op bij webwinkels. Dit kan helaas alleen als je voorraad hebt wat weer duur is voor een webwinkel. Drop-shipment is voor de meeste webwinkels een betere optie.

Verder af en toe een leuke actie kan natuurlijk geen kwaad.
Wat ik wel grappig vond bij één van de webwinkels (weet niet meer welke) is dat ze totaal-aanbiedingen hadden. Een setje (polo/shirt, broek en jasje) voor een setprijs. Heb je gelijk een leuke combi.

En tenslotte blijven we Nederlanders dus uiteindelijk letten we soms ook nog op de prijs :D.

Bedankt voor je bericht!! Wel goed om te horen hoe andere erover denken.

De bekendere merken willen trouwens alleen aan een webshop leveren als de webshop zelf voorraadhoudend is. Dus dropshipment gaat dan niet op en bovendien rekenen de meeste fabrikanten hogere verzendkosten bij kleine bestellingen. Wellicht dat dropshipment met duurdere goederen werkt.

Wij zelf hebben dan voorraad van de gangbare maten (staat dan bij het artikel/maat/kleur of het wel of niet op voorraad is). En andere maten of modellen kunnen wij wel bestellen.

Versturen gaat de volgende werkdag, de meeste bestellingen krijg ik toch s'avonds pas binnen. Die gaan dan de volgende werkdag per post weg.

Zelf hebben we maandacties waarbij een artikelgroep een korting krijgt. Bewust een maand gekozen omdat we de mensen niet wekelijks willen bestoken met mails. Ik denk dat zoveel spammen dan weer als onprettig wordt ervaren.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:36

Ruitersporth schreef:
Vooral met stikker acties wordt het vaak ondoorzichtig. Een aantal bedrijven (bouwmarkten ook) werken zoveel met kortingsacties en stickers dat een consument door een bomen het bos niet ziet.

Wat zien jullie liever?

Ik zoek gewoon een normale prijs. Ik ga echt af op de betrouwbaarheid van een webshop en betaal liever iets meer als de site vertrouwder overkomt en de ervaringen goed zijn.
Afhankelijk van wat het is hoef ik het niet perse de volgende dag in huis te hebben. Zeker als ik iets graag wil hebben kan ik wel even wachten wel wil ik dan graag weten hoelang ik moet gaan wachten. Als mij verteld word dat ik het 3 dagen na de bestelling binnen krijg en ik moet meer dan een week wachten word ik daar niet echt vrolijk van. Ik heb liever dat ze ruim rekenen en ik het product als nog eerder in huis heb. Dat is dan toch een meevaller.
Maar zolang ik op de hoogte van de levering heb ik weinig moeite met wachten. Als ik echt iets direct nodig heb ik rijdt ik wel naar de winkel. Je bent niet alleen afhankelijk van de webshop maar ook nog eens van de pakkettendienst.

Acties zijn natuurlijk altijd wel fijn.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 10:37

Van al die kortingen word ik persoonlijk schijtziek. Je bent bijna bang dat als je iets koopt het je het de volgende dag veel goedkoper ziet en dan voel je je onbewust toch een beetje genaaid. Ik zie liever gewoon nette prijzen en dat kwaliteit duur is, is niet gek. Bij de epplejeck kan ik dus nooit slagen, vind het allemaal goedkope zooi. Ze hebben maar heel weinig van een echt goed, degelijk merk. Levertijden heb ik geen problemen mee zolang het een beetje redelijk blijft.

Dat je als winkel bijna niet anders kan dan ook mee doen met zulke acties snap ik en is alleen maar heel vervelend. Als mensen eens niet zo op hun geld zouden zitten zou het allemaal een stuk beter gaan.

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:53

Ik koop vaak dingen bij Agradi, veel keus en nette prijzen.
Kortingsacties vind ik zelf wel heel aantrekkelijk, ik koop dan toch sneller spullen :o

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:21

huckellover schreef:
Kortingsacties vind ik zelf wel heel aantrekkelijk, ik koop dan toch sneller spullen :o

met de kortingsacties zijn de produccten van agradi vaak net zo duur als bij andere webwinkels, mijn hoofdstel kost bij ej 89 euro bij agradi met korting t zelfde zonder korting 107 euro ofzo

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:34

LiannePuthzy schreef:
huckellover schreef:

met de kortingsacties zijn de produccten van agradi vaak net zo duur als bij andere webwinkels, mijn hoofdstel kost bij ej 89 euro bij agradi met korting t zelfde zonder korting 107 euro ofzo

Je moet de dingen ook weten uit te kiezen bij agradi en daarbij eventuele verzendkosten. Ik kom bij Agradi ook meestal goedkoper uit dan ergens anders.

Maar dat geldt voor vele webshops ze hebben altijd lokkertjes en de rest is vrij normaal geprijsd. Je moet gewoon goed kijken voor je gaat bestellen. Vooral verzendkosten niet vergeten te rekenen. Dat doet vaak ook al veel.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:36

Eigenlijk overal waar ik iets leuks zie.. :')

Maar meestal toch epplejeck..
Oja en tentenkamp is ook favoriet.. :D

sanne9393

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:11

Epplejack, divoza, plaatselijke ruitersportwinkel happy horse

Ruitersporth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 23:49

Wel leuk om de diverse reacties te lezen.

Sommige websites hebben inderdaad wel eens iets heel goedkoop in een actie. Of het een bewust lokkertje is weet ik niet. Kan ook zijn dat er een voorraad te lang ligt.