kwii schreef:Ik denk dat over een paar jaar er veel meer, en betere bitloze hoofdstellen zullen zijn.
Ook is de gevraagde informatie in dit topic simpel bij elkaar te googlen. Ook het hoofd van de pony kan nog veranderen. Om al deze dingen vraag ik mij af waarom ze zich er nu al mee bezig houdt.
Dromen is juist goed, zien we het tenminste een beetje positief in.
Eigenlijk moet ik wel zeggen dat de verschillende bitloze optomingen die ik geprobeerd heb erg slecht waren. Het beste was een touwhalster, maar hier kan je natuurlijk geen bit in hangen. Én je moet er op een correcte manier mee rijden. Er zijn ook wel van die endurance hoofdstellen, die komen vaak voorbij. Zelf heb ik die nog nooit geprobeerd, maar misschien is dat wat. Ook nog vrolijke kleurtjes
Die barefoot is erg goed naar mijn mening. Een heerlijke zachte neusriem, mooi materiaal, weinig ruis.
Heb verder kruislings gehad, maar die gaf geen goede release, bleef hangen in zijn mooie winterbaard. Ook een andere sidepull gehad, maar die verschoof en gaf erg veel ruis. Daarnaast nog een touwhalster en die bevalt erg goed, maar die is absoluut niet geschikt om met contact te rijden. De barefoot is precieser en alhoewel de neusriem mooi zacht is is hij wel duidelijk als het moet.