cremello paard op de wei? uv werende deken? zonnenkap?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: cremello paard op de wei? uv werende deken? zonnenkap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:55

Zo duur is een uv kap en een flesje zonnebrand toch niet?
Ik ben nooit zo van het "gewoon uitproberen"....ik voorkom liever ongemak voor het paard

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:02

Een goede deken is best wel duur en ook gewoon niet fijn voor het paard als hij nooit eens lekker 'vrij' kan rollen. Ik baal er behoorlijk van dat ik mijn paard moet inpakken.
Je had het nu waarschijnlijk al moeten merken.
Ik heb gisteren de deken weer uit de kast moeten halen ivm rode warme gevoelige huid.
Zie je nog niets dan heeft het paard er ook nog geen ongemak van.

Mijn schimmel met witte neus en lip verbrand nooit. Die loopt lekker blood.

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:20

borderjay schreef:
Zo duur is een uv kap en een flesje zonnebrand toch niet?
Ik ben nooit zo van het "gewoon uitproberen"....ik voorkom liever ongemak voor het paard

voorkomen is natuurlijk beter van genezen maar ik denk dat hier eerder moet gekeken worden in nodig en wordt mijn paard er gelukkig van en daar kom je achter door te proberen. En niet wat WIJ denken dat goed is, want ik ben van mening dat dat niet altijd het beste is. En je hebt zelf mensen die misschien wel heel hard van stapel lopen.
Net als wij gewoon mens willen zijn , willen paarden ook gewoon paard kunnen zijn voor zo ver dat mogelijk is.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 14:33

bedankt allemaal :+
zoveel verschillende meningen.. ik denk dat ik even zelf moet uit testen wat het beste werkt