lange, dunne anti slip teugels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gravity

Re: lange, dunne anti slip teugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 00:12

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 10:30

Artimes schreef:
Maris schreef:
Ja dat zijn ze ook idd. Maar nergens staat een lengte bij en maat Full zegt me niet zo veel ?!

van tekna heb ik teugels gezien inmiddels met domy suede overtrokken, dus dan heb je geen rubber tegen je handen. Misschien wel zo fijn als je zonder handschoenen rijdt ? Of rijdt het ook wel fijn zonder handschoenen met de leren/rubberen teugels ?

Ik kan ze wel opmeten voor je?

Als je dat zou willen doen graag !

Diane_melody, dank je wel voor de lengte van de FRA teugels. Ik zal mijn huidige teugels eens meten qua lengte. Zijn die Fra teugels ook met 1 kant leer en 1 kant rubber ( dus dun ) ? Of meer webband achtig ?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 20:07

Ik heb erg fijne dressuurteugels van dyon, ook stang en trens teugels eigenlijk geloof ik, aan de buitenkant gewoon leder en aan de binnenkant anti-slip, erg fijn.
Ik heb maatje pony maar ze zijn in verschillende maten en kleuren :)

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 21:02

Ik heb gemeten, enkel vanaf de sluiting bij bit tot sluiting bovenkant 151 cm, totale lente dus ca 3 meter.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-15 11:14

Artimes schreef:
Ik heb gemeten, enkel vanaf de sluiting bij bit tot sluiting bovenkant 151 cm, totale lente dus ca 3 meter.

Dank je wel !