Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
idefix4 schreef:Ik weet ook dat Mac Rider problemen geeft ivm service. Er zijn zelfs dealers die om die reden geen MacRider meer verkopen. Ik bied alleen aan om het op te lossen voor ts. Rechtbijstand zal vermoedelijk niet eens moeite doen. Maar die keren mss uit. Dan kan je van dat geld een andere kopen. Marktplaats vind ik ook geen oplossing. Je gaat toch een andere paardenliefhebber niet met dit probleem 'opzadelen'? Dat vind ik buiten proportie niet kunnen! Maar ja, geef ze de kost die een zadel met gebroken boom zo nog verpatsen. Indirect allemaal dierenbeulen!
En laat ik wel wezen. Het zal bij dit zadel niet zijn, maar bomen kunnen na verloop van tijd scheef worden door gebruik van elastieken singels. Vooral als het elastiek maar aan 1 kant zit. Dat is al meerdere keren bewezen. Een a-symmetrische singel trekt de boom van je zadel krom.
Leg het hier neer?
MacRider Nederland & België
Dressuur- en springzadels
Veenhuizerweg 5 - 3881 SV Putten
+31 (0)6 50 20 30 40
info@macrider.com
Wie weet reageren die nog.Zet je een link naar dit blog, misschien dat ze je dan tegemoet komen. Dit is immers slechte reclame
Blijkbaar doe ik mijn werk goed.