Wat willen jullie aan 2e hands spullen uitgeven?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:53

Maat 36 vraagprijs heb ik niet echt maar een reëel bod is wel gewenst.

Afbeelding

Afbeelding

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:58

Het is niet alleen met Paardenspullen hoor, werkelijk met alles.
Had kort geleden een schitterend RVS kookstel op MP gezet, geheel schoon, compleet en werkend.
Vroeg er 40 euro voor, nieuw kosten ze om en nabij 300 Euro voor en vergelijkbaar model.

Krijg ik allemaal vage reacties: ''mijn moeder is zo arm en ik ben een student en ik wil haar wat leuks geven voor haar nieuwe woning. Kan het niet gratis?!''

''Ik bied 15 euro en dan moet je hem wel komen brengen''

''Morgen kom ik hem ophalen voor 20 euro''

Uiteindelijk wel iemand die 40 euro bood en afgesproken om op de halen om 5 uur. Half 6, 6 uur nog niemand.
Dag erna maar naar de kringloop gebracht want ik was het spuugzat.
Heb hem er geruild voor een mooie RVS vergiet, want die had ik nog niet.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:59

Euforie schreef:

[ [url=m/YseGT8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ww9klK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie broek, helaas heb ik geen maatje 36... Nieuwprijs was 145 euro. Ik zou hem niet voor minder dan 70 euro weg doen.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:02

Ik had voor mijn verzorgpaard een gel/wollen onderlegger van €130 aangeschaft omdat het zadel net iets te groot was (paard ging sowieso nog wat groeien dus de eigenaars wilden niet meteen een nieuw zadel kopen). Ik heb die onderlegger iets van een 6 maanden in gebruik gehad omdat ik toen gestopt ben met dat paard te rijden, maar voor mijn eigen paard had ik die onderlegger dus niet nodig. Had 'm online gezet met een vraagprijs van €70 aangezien het ding er nog zo goed als nieuw uitzag, krijg ik toch wel niet biedingen van €20-€30.. Tot €60 had ik nog wel willen gaan, maar zo laag bieden is me toch echt wel respectloos..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:12

jorika1986 schreef:
[naam] schreef:

[ [url=m/YseGT8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ww9klK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie broek, helaas heb ik geen maatje 36... Nieuwprijs was 145 euro. Ik zou hem niet voor minder dan 70 euro weg doen.

Zelfs voor minder wilde ze hem niet hebben..
snap er niks van. :n
De broek is in het echt ook nog mooier dan ik hem op de foto krijg.
Ze mogen passen en de kwaliteit voelen maar niemand komt erom..

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-15 12:50

Kan iemand mij uitleggen hoe dat bij DHL werkt? Waar kun je dat doen? Gewoon bij het postkantoor?

Oh jammer van die broek, meisje die ik weet heeft helaas ook geen maatje 36..

Ja van dat kookstel geloof ik ook meteen, niet normaal wat mensen durven te bieden!
Krijg ook vaak berichtjes dat mensen het voor een zorg boerderij nodig hebben en of ze de spullen dan gratis mogen...
Sorry nee! Heb wel andere dingen (merkloos) die je tegen verzendkosten over mag nemen, maar dan hoeft het ineens niet meer haha!

carolina1278

Re: Wat willen jullie aan 2e hands spullen uitgeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:08

Ga even naar www.dhlforyou.nl staat alles beschreven

In het kort:
Je maakt een bezorging aan, betaald dat, print het label, brengt het naar een dhl for you punt en ontvangt een bewijs van aflevering.. als het pakket bij de vestiging is van de ontvanger krijg jij en de ontvanger bericht en kan deze hem ophalen bij de dhl vestiging