Welke peesjes bij welk dekje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

loly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:44

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:57

xnoortjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 15:23

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 16:38

Haha, ik heb de oplossing! Gewoon zwart of wit! :D
Ik heb zoveel dekjes en als ik overal bijpassende peesjes bij moet doen... Dus gooi overal maar zwart of wit onder. Bij sommige wat duurdere dekjes heb ik wel bijpassende bandages, maar daar rij ik niet zo veel mee. :p

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 16:45

Waarom ? In de meeste gevallen maak je alleen de benen helemaal kapot de meeste paarden hebben het echt niet nodig, maar ja een bijpassend setje is natuurlijk belangrijker dan het welzijn van de benen van het paard jammer dat het zo moet gaan tegenwoordig :(

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 16:49

melissapupa schreef:
Waarom ? In de meeste gevallen maak je alleen de benen helemaal kapot de meeste paarden hebben het echt niet nodig, maar ja een bijpassend setje is natuurlijk belangrijker dan het welzijn van de benen van het paard jammer dat het zo moet gaan tegenwoordig :(

Ik weet van mijn paard dat hij, omdat hij nog jong is en nog erg bezig is met balans onder het zadel, geregeld met zijn achterbenen langs elkaar op kan strijken. Dan DOE ik het juist voor het welzijn van mijn paard om hem peesjes om te doen, omdat hij anders zijn achterbenen helemaal kapot loopt

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 16:58

Kimmutjuh89 schreef:
melissapupa schreef:

Ik weet van mijn paard dat hij, omdat hij nog jong is en nog erg bezig is met balans onder het zadel, geregeld met zijn achterbenen langs elkaar op kan strijken. Dan DOE ik het juist voor het welzijn van mijn paard om hem peesjes om te doen, omdat hij anders zijn achterbenen helemaal kapot loopt

ik zeg ook in de meeste gevallen in jou geval is het juist beter maar veel doen het ''gewoon omdat het mooi is''

lieketjuh

Re: Welke peesjes bij welk dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 17:36