Ooo god ik ben verliefd op die mint kleur bij de paardenspullen van harrys horse. ookal is het van LouLou, zo'n toffe kleur. Dus dat wordt crystal dekje, oornetje en peesbeschermers in mint!
Edit: toevoeging
leenbeesje
Geplaatst: 31-01-15 15:37
__Astrid schreef:
leenbeesje schreef:
Eind februari met geluk, eerder half maart
Maak daar maar ten vroegste half maart, eerder richting april van in 't slechtste geval
Eskadron is inderdaad heel goed in mensen laten wachten..
maessie
Geplaatst: 31-01-15 16:04
Ik lees ook weer mee het eskadron BS dekje in pink staat hier al dik gedrukt op mn verlanglijstje. En het mintkleurtje van Anky vind ik ook wel errug gaaf! Eurostar vind ik dit keer wat tegenvallen..
Ook ik kijk graag weer mee met wat voor moois de zomercollectie te bieden heeft Ik ga denk ik alleen een roze brilliant bestellen van eskadron
Froos
Geplaatst: 31-01-15 18:30
Ik volg ook! Heb deze zomer niets met de eskadron collectie van de foto af te zien, alleen de darkblue mag er wel zijn, misschien (hopelijk) ziet de collectie er anders uit in het echt..
Aaah ik ben ook weer van de partij! Op het verlanglijstje staat vooral een jeansrijbroek, hopelijk die van HKM die in het wintertopic ook werd geshowd!!
Verder ga ik nieuwe laklaarzen op maat laten maken, dus extraatjes komen er vast niet bij hier
Ik lees ook weer mee! Hoop dat NG collectie een beetje te doen is want tot nu toe nog niet veel soeps wat betreft eskadron Zijn echt allemaal kleuren die niet gaan staan op mijn paard