Ik zie inderdaad ook geen muisje? Onder de initialen staat een kleine bloem voor zover ik kan zien.
Nelflobo
Geplaatst: 05-05-15 08:15
Vind ik een beetje veel, 50 euro voor oudere pads (in de ene heeft ook een muisje (...) gezeten!)
hobbelheks
Geplaatst: 05-05-15 08:18
MorganeR schreef:
Ohh dat klinkt wel goed, waar zie jij dat muisje dan?
De vraagprijs inclusief de pads is dan 350 eur, 50 euro meer dus.
dat gekke tekentje onder de wm
DubbelFun
Geplaatst: 05-05-15 08:18
Dit is zeker geen Willem Muis, want die heeft nooit een zadel met flexibele panelen gemaakt. Ik gok nog steeds op een Deuber & Partner, want die heeft een model "Vario".
Nala
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 08:19
Okay, ik zou kunnen kijken of we dan bijv. De verzendkosten erbij zouden kunnen doen? Dan is het nog maar 35 voor het pad.
Ik denk dat dit type allang uit productie genomen is en dat ze de modelnaam voor nieuwere modellen gebruikt hebben.
Het systeem van de beweegbare panelen is niet nieuw. Ortho-Flex en de namaker AmericanFlex gebruiken dit principe al meer dan 10 jaar.
Ervaring leert dat de oude modellen hun tekortkomingen hadden en dat het systeem na een 10 jaar dusdanig versleten/uitgesleten is dat er nieuwe panelen en bouten onder moeten. De originele makers/uitvinders hebben hier hun aanpassingen op gedaan, maar zadelmakers die dachten een graantje mee te pikken zijn er na System-I mee gestopt, mede door aan aantal patentrechtzaken.