ervaring met dekens gezocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:34

ik heb de duo en original op mijn vrij brede lusitano en die passen bij hem goed.

Mist

Re: ervaring met dekens gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:57

ik zweer bij de optimo, heb ze al jaren voor mijn paarden. Mits je de drie buikbanden juist vastmaakt (duurde even voordat ik dat door had) de middelste recht over en de twee buitenste gekruisd, zitten ze als een huis, ook zonder beenbandjes (die vaak irriteren)
Je krijgt er een halsdeken bij een de 400gr vulling. zonder de vulling heb je een 100gr regendeken. Als je hem in ierland besteld dan scheelt het ook 100euro.
Wel een maat kleiner bestellen dan je normaal doet, ze vallen heel groot.

graafstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 21:07

@mist: kan je me de site waar je 'm Ierland kan kopen geven ga ik daar is kijken

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:29

Amiigo schreef:
doemaar schreef:
Agradi geeft 35% korting maar in Amigo dekens niet meer heel veel keus vind ik persoonlijk.

Tot nu toe van wat ik geprobeerd heb bij mijn fjord vind ik Amigo ook het fijnst. Alleen sinds enkele weken toch een schuurplekje gevonden op de borst |(

Deken een keer wassen?

Nee heb het deken ook pas dit jaar aangeschaft. Ze is geschoren misschien extreem teer huidje ik weet het ook niet.. Pasvorm is goed moet ook echt niet groter of kleiner zijn

graafstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 21:32

@doemaar misschien kan je een borstbeschermer gebruiken onder je deken tegen het schuren

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 21:43

vlgs mij heb ik de laatste bij orchard equestrian gekocht, maar dat weet ik niet meer zeker, gewoon even googlen, in UK/Ierland zal het wel schele qua prijs. Ze zijn onverwoestbaar maar er zit ook 3 jaar garantie op.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:02

graafstra schreef:
@doemaar misschien kan je een borstbeschermer gebruiken onder je deken tegen het schuren

Bedankt voor je tip. Maar borstbeschermers lees ik veel nagatieve dingen over.
Het kan misschien ook komen door de horseware onderliners