Welk bit meer controle tijdens vlucht/schrikreactie.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:23

Zo een bit dat een stangetje word bestaat wel degelijk!
Een danger bit heet het en ik heb hem ook!
Alleen heb ik hem omdat dit bit niet in een punt kan prikken in haar verhemelte. Ze heeft een erg lastige mond en hier reageert ze het fijnst op.
Of het scherper in werkt weet ik niet. Een stangetje is niet perse strenger namelijk.
Ik zou ook een slofje doen maar dan wel aan de zijkant vast maken en niet tussen de benen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 00:43

TamaraFloor schreef:
Zo een bit dat een stangetje word bestaat wel degelijk!
Een danger bit heet het en ik heb hem ook!
Alleen heb ik hem omdat dit bit niet in een punt kan prikken in haar verhemelte. Ze heeft een erg lastige mond en hier reageert ze het fijnst op.
Of het scherper in werkt weet ik niet. Een stangetje is niet perse strenger namelijk.
Ik zou ook een slofje doen maar dan wel aan de zijkant vast maken en niet tussen de benen.

Nee dat heet dan geen stangetje maar een ongebroken bit, stom en veel voorkomend misverstand waardoor een ongebroken bit dus als scherp wordt gezien gemiddeld genomen. -O-
Een stang heeft hefboomwerking, dit heeft geen hefboomwerking.

TamaraFloor

Re: Welk bit meer controle tijdens vlucht/schrikreactie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 23:25

Ja dat is ook zo ja.
Stang is misschien niet het juiste woord. Maar is makkelijk in gebruik om te verwoorden wat er mee bedoelt word.
Ik heb niet het idee dat dit bit scherper in werkt. Ik gebruik hem ook niet op die manier. Maar omdat hij stabiel in de mond ligt en dunner is dus minder ruimte in de mond in neemt.

okdoei

Re: Welk bit meer controle tijdens vlucht/schrikreactie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 23:34

maar weetje wat ik mij wel eens afvraag met dat danger bit, of dubbelgebroken bit dat bij druk een ongebroken word. je rijd toch altijd wel met lichte druk, blijft ie dan gebroken of word ie dan al ongebroken? Misschien een beetje onduidelijk verwoord haha.