Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Ipsiedipsie, dat zou heel fijn zijn. Vind het zo zonde als het niet zou passen.
Zoe: meteen gewoon oornetje zou ik dat geen probleem vinden. Maar ik vermoed dat dit niet eens door mijn naaimachine kan.
Dorine92 schreef:Ik weet niet of ik wel precies het juiste woord gebruik hoor... maar volgens mij mocht je het paard niet zijn zicht/gehoor/reuk afnemen. Op zich logisch maar wel vervelend dat een paard zich dus onnodig rottig moet voelen in herrie, terwijl hij verder wedstrijden lopen gewoon leuk werk vindt
Zoe_97 schreef:ik weet niet hoe handig ke bent maar met de hand en naald en draad? :p gewoon een paar keer heen en weer en het is even stevig als met de machine :p
Veulen84 schreef:Dorine92 schreef:Ik weet niet of ik wel precies het juiste woord gebruik hoor... maar volgens mij mocht je het paard niet zijn zicht/gehoor/reuk afnemen. Op zich logisch maar wel vervelend dat een paard zich dus onnodig rottig moet voelen in herrie, terwijl hij verder wedstrijden lopen gewoon leuk werk vindt
Ik heb even gespiekt, er staat oriëntatievermogen. Dus dit is prima.
Dorine92 schreef:Maar proppen in de oren valt ook onder het belemmeren van het orientatievermogen...
Ipsiedipsie schreef:De maten (aan de buitenkant van het oor gemeten) zijn: binnenkant 15,5cm , buitenkant 19 cm en 11 cm breedt.
Nouvel schreef:Ik heb de full, heb 'm vandaag in de trailer gebruikt, de oren zijn redelijk ruim en heel stevig.
Ik kan evt wel meten, maar ik heb 'm op stal liggen...