Focussed schreef:Dat klinkt positief!
Ik vond een nieuw zadelmerk wat zij voeren ook erg interessant. Ik kan de naam niet meer herinneren (het zei mij ook echt niets, had er nog niet van gehoord) maar het is een merk dat modellen voert die erg lijken op die van Custom. En ik vind Custom super zitten, alleen veel slechte ervaringen van fitters hier in de buurt. Dus dit zou dan ook een hele mooie optie zijn.
Dat is Tribal. Inderdaad hele mooie zadels! Helaas kon ik er echt niet op zitten. Mijn billen zijn gewend aan een harde Stubben
.
(gelukkig maar, want ik ben heel blij met mijn nieuwe zadel).
Ze kijkt zowel naar de ruiter als naar het paard, iets wat ik bij veel zadelmakers mis... 'Zolang het maar voor het paard past', zo denken de meeste zadelmakers die ik heb gehad...
nu voor mijn paard een anatomica octant en die is ook enorm fijn! Geen scheve zadels of slecht opgevulde kussens. Echter raad ik je niet aan om een anatomica te kopen bij het drunens ruiterhuis. Idd scheef aan meten en verkeerd op vullen.
dus mocht je nog eens wat willen proberen
. Echter is het zadel volledig aangepast van het zomer en zou ik tijdelijk met een padje aan 1 kant moeten rijden voor hooguit 2 á 3 maand. Inmiddels rijd ik er nog steeds mee want als ik het padje eronder uit haal ligt het zadel nog schever helaas. Helaas ook niet mijn eigen zadel en/of paard maar het was niet mijn keuze geweest iig