Welke maat Halster?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:50

MarlindeRooz schreef:

Mijn NRPS (1.47) moet maat cob op z'n kleinst, anders issie te groot, ik denk dat de maat van het halster dus heel erg aan de bouw van het paard ligt en ts gewoon moet passen.

elisexoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:31

ik denk maat shet , misschien ergens proberen waar je hem nog om kan ruilen ;)

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 09:54

MarlindeRooz schreef:
Hoi!
Ik zou pony doen die verstelbaar is!

Deze pony lijkt heel erg op Xander (zie mijn profiel), weet jij wat zijn afstamming is?
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 7763_o.jpg

Hi! Hij heeft stamboek:) De hele naam van pony is Carlos v. Crataegus. Zijn vader is Shadow v. Drieoka en zijn moeder Regentesse v.d. Saelberch.

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 09:59

Ilona_Mambo schreef:
Ik zou geen maat pony doen, mijn pony van 1.24 past een ponyhalster op het kleinste gaatje en mijn pony van 1.47 past datzelfde halster ook bijna nog, zou dus gewoon voor maat shet gaan. :j
Maar waarom kan je wel een hoofdstel om doen maar geen halster?

Hi! Ik ben voor shet gegaan. Helaas is ie bij de hals en oren een gaatje te klein..... Ik laat er gewoon een bij maken door de schoenmaker want het halster is alleen maar verkrijgbaar in maat shet -:(-
O en in het begin had ik halster om op wei. Dus toen kon ik hem makkelijker pakken. Nu heeft ie halster afgekregen hahaha. En sinds dien wil hij hem ook niet meer om :o