Anoniem schreef:Ik zal morgenavond een foto'tje voor je maken goed?
ja prima!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
myhorsesss schreef:Moet de springschoenen van voor tot aan de hoefijzers? Of er net boven of juist er net onder?
rina schreef:Wipher dan heb je die springschoenen dus niet voor niks om![]()
Ik gebruik ook springschoenen bij mijn Paintmerrie. Zij heeft dan geen ijzers maar vangt zichzelf op de bal omdat de balans er nog niet 100% is. Ik heb zowel neopreen als rubberen, maar mijn paard geeft zelf aan voorkeur te hebben voor de rubberen. Die kunnen in het zand meer bewegen dan de neopreen uitvoeringen (die vaak ook nog no-turn zijn). Het ligt dus ook wel aan op welke bodem je rijdt.
En ja ook hier slijt ze best wel een paar sets per jaar. Maar liever een setje springschoenen van 10 euro kapot dan dat zij een balbetrapping krijgt. Dat is me dit jaar 1 keer overkomen en dat koste me een heel stuk van de hoef. Ontsteking erin die door het achterste kwartier eruit kwam en die eruit brak.
myhorsesss schreef:ik haal altijd mijn spullen bij equidrome(venlo) of hypoweert (weert) of Peerke(horn)
Zitten tussen die merken wat ze hebben ook een paar goede tussen?
Ik ben niet zo van het internetshoppen
Alvast bedankt!
P.s kan ik beter voor kwaliteit gaan dan voor een vrolijk kleurtje?
xxx
Wipher schreef:myhorsesss schreef:ik haal altijd mijn spullen bij equidrome(venlo) of hypoweert (weert) of Peerke(horn)
Zitten tussen die merken wat ze hebben ook een paar goede tussen?
Ik ben niet zo van het internetshoppen
Alvast bedankt!
P.s kan ik beter voor kwaliteit gaan dan voor een vrolijk kleurtje?
xxx
Dat lijkt me vanzelfsprekendJe laat je paard ze niet dragen omdat ze zo mooi zijn, maar omdat het bijdraagt aan de veiligheid
Bij Equidrome hebben ze zeker wel springschoenen, de mensen daar zijn ook heel vrieyndelijk, dus wellicht kun je gewoon eens vragen wat ze hebben en wat je precies zoekt
Ess_Ramona schreef:BR vind ik zelf heel fijn.
Heb de mijne nu 3 jaar, zien er niet meer uit maar klitteband is nog helemaal heel.
Norton heb je die rubberen, en die vind ik voor de prijs ook erg goed!
Ik heb ook rubberen van IR gehad, maar dat klitteband laat erg snel los.. Dus die heb ik niet meer.