Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicky1234 schreef:Ik heb een Passier Grand Gilbert. Voor mijn gevoel is dat een zadel zonder een hele diepe zit en je hebt genoeg vrijheid. Ik vind het een heerlijk zadel! Volgens mij hebben meerdere zadels van Passier een vlakke zit, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
Bralindy schreef:Ik heb een massimo drssuur 2. Midden diepe zit met weinig wrong, wat vrijheid maar toch stevig, en wat een heerlijk zadel. Ik kan ook niet tegen die extreme zadels, kan daar gewoon niet in rijden.
Femke_L schreef:Bralindy schreef:Ik heb een massimo drssuur 2. Midden diepe zit met weinig wrong, wat vrijheid maar toch stevig, en wat een heerlijk zadel. Ik kan ook niet tegen die extreme zadels, kan daar gewoon niet in rijden.
Niet mee eens.. voor mij was de massimo dressuur 2 nog veel te diep.. Ik kon er niet op zitten..
Ik heb nu de Massimo Tölt II ...
Dressuurmodel, ijslanderzadel.. Je kunt de ribbelzit ook vervangen voor gladde zit en dan is het echt gewoon een dressuurzadel..
En ik vind 'm heerlijk!
maralyn schreef:Maar zijn er wel dressuurzadels, waar je gewoon alle vrijheid in hebt?
Niet te veel wrong op de dijen en knieën?
Geen ontzettend hoge lepel, waar je bijna soep van kan eten?