Dorine92 schreef:Huh bij die link kom ik bij één of ander bitloos geval uit
Klopt, maar om aan te geven dat het écht kopstuk heet, ook al zit er net als hij dat hoofdstel ook allen maar een neusriem aan vast.
Overleg eens met de schoenmaker
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dorine92 schreef:Huh bij die link kom ik bij één of ander bitloos geval uit
Jeroenschot schreef:http://www.divoza.com/mobiel/collectie/ ... pstuk.html
Zo 1 bestellen en dan netjes door midden snijden? Evt bij de schoenmaker, dat je 2 reepjes hebt zegmaar
Sasje_ schreef:Koekeroekus schreef:Die zijn er wel, heet ook gewoon een kopstuk. Alleen lastig aan te komen, heb er zelf ook 1 en daar miste ik de keelriem van. Ellende om die bij de krijgen met twee kanten gesp.
Die zijn heel eenvoudig te vinden hoor.
Bijvoorbeeld hier.
caspertjeP schreef:Ik zou een sperriem kopen
Gesp eraf knippen
Gaatjes prikken
Opgelost
Yvank_ schreef:Dit wordt vooral gebruikt bij een anatomisch gevormd kopstuk zodat de druk verdeling beter is. Vandaar dat er vrijwel geen losse riemen voor te koop zijn want dan is het het effect weg.
Yvank_ schreef:?? daar heb je geen gespen aan de zijkant zitten hoor....
Ik zeg ook niet dat het slecht is maar dat dat het hele idee erachter is. Als je er op zoekt zie je ook dat ze alleen maar aan hoofdstellen met anatomisch kopstuk zitten.
Dorine92 schreef:Yvank_ schreef:?? daar heb je geen gespen aan de zijkant zitten hoor....
Ik zeg ook niet dat het slecht is maar dat dat het hele idee erachter is. Als je er op zoekt zie je ook dat ze alleen maar aan hoofdstellen met anatomisch kopstuk zitten.
Neehoor er zijn heel veel losse neusriemen te koop die je zo onder je kopstuk kunt schuiven en door je frontriem kunt halen..