AmoorM schreef:iiSunshine schreef:Het heet toch niets voor niets pees BESCHERMERS? Het beschermt dus de pees. Ik zou anders even de DA die toen ook heeft geholpen met haar blessure informeren
EDIT: oeps, overheen gelezen dat je al had gebeld. Ik zou t rustig opbouwen zodat d'r pezen kunnen wennen
Ze is toen niet naar de DA geweest. Mijn vader de mede eigenaar heeft op de manege-stal eigenaar vertrouwd. Hij zei 3x per dag koelen en rust en als het een week later ook nog geen verbetering in zat dan naar de DA. Toen zat er verbetering in dus zijn we zo door blijven gaan, heel langzaam opgebouwd. Met 10 min stappen op het harde..
Dit was overigens niet mijn keuze, ik was liever direct naar de DA gegaan, dus een discussie hier over lijkt me zinloos.
Ik heb net weer een andere DA gebeld, die ook 100 euro goedkoper is qua scan.
Ik heb gevraagd of ze dat kunnen beoordelen zonder scan, dat moest ze overleggen met een DA en ik wordt terug gebeld.
Oh dat wist ik niet
inderdaad dan is een discussie zinloos. Ik hoop voor je dat de scan goedkoper kan!

dus vandaar dat hij zat ingepakt rondom zijn onderbenen. Wilde niet alleen zijn pezen beschermen maar ook de voorkant voor het stoten.