Ik heb toen nathe, appelbit en derg vergeleken en trust vind ik het meest flexibel, zachtst en top afgewerkt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meiske1577 schreef:Mijne is helaas na drie keer gebruiken al kapot... Ik twijfelde om terug te gaan naar de winkel, maar ik denk dat ik het toch maar ga doen, al is het maar om het te melden bij de producent...
ikkelies schreef:meiske1577 schreef:Mijne is helaas na drie keer gebruiken al kapot... Ik twijfelde om terug te gaan naar de winkel, maar ik denk dat ik het toch maar ga doen, al is het maar om het te melden bij de producent...
Ik heb gisteren gelongeerd met een appelbitje na 30 minuten al helemaal kapot terwijl ze er niet echt op gekauwd heeft. Had de winkel nog wat gezegd of ben je nog niet terug geweest?
Capriootje schreef:Ik schop dit topic nog even omhoog, misschien ondertussen meer mensen met ervaringen?
Ik heb een trust baby pelham flexisoft in bestelling staan. Paard werd vrij sterk in het parcours maar reageerde wel érg heftig op een gewone ongebroken baby pelham dus hoop dat dit de middenweg is