Harry's Horse sjabrak

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gioia1997

Re: Harry's Horse sjabrak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 07:37

Denk dat mn ouders dat een beetje overdreven zullen vinden, rechtsbijstand inschakelen :')

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 08:01

Ermee dreigen is soms al genoeg.

Gioia1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 15:18

Het topic kan een slotje krijgen, Agradi heeft me een e-mail gezien met o.a dat ze ook dit hebben gelezen wat hier in stond (En Manon, het spijt me maar je mail was, zeker in vergelijking van die van HH behoorlijk onpersoonlijk en in mijn ogen onbeschoft) en ik heb mijn geld terug gekregen omdat het product idd na één keer rijden niet zulke slijtage hoort te vertonen.
Eind goed al goed dus, bedankt voor jullie ondersteunende reacties en Roodvos hartelijk bedankt voor je link! het heeft me veel geholpen en me zeker zekerheid gegeven dat ik in mijn recht stond
:)

Agradi heeft dus mijn probleem naar behoren opgelost en ik ben weer helemaal tevreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 15:41

ahhhh dat is handig, dat die medewerkers ook gewoon mee lezen! :D
Terechte oplossing, jammer dat daar eerst andere media dan 1 op 1 contact met de winkel aan de pas moet komen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:04

Dat is fijn om te lezen Gioia *\o/* .

Jammer dat ze eerst proberen om onder je door de EU!, vastgelegde rechten als consument uit te komen -O- .

Anoniem schreef:
ahhhh dat is handig, dat die medewerkers ook gewoon mee lezen! :D
Terechte oplossing, jammer dat daar eerst andere media dan 1 op 1 contact met de winkel aan de pas moet komen.

Dit dus.

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:19

Top!
Gelukkig goed afgehandeld.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 18:58

Wat raar eigenlijk. Ik heb dit dekje ook (alleen een andere kleur). ik heb er nooit problemen mee gehad, en toch gebruik ik het al een geruime tijd. (niet veel onder het zadel overigens, paardje is nog niet ingereden ;) Ik heb hem voornamelijk onder de longeersingel). Ik heb hem sinds ik mijn paardje heb (4 maand dus) en hij ziet er nog uit als nieuw (afgezien van wat viezigheid dan) :)

Wel fijn dat het zo is opgelost. :j