Geryon, oh dat wist ik niet :p maar goed, ga eerst maar eens kijken of het zoiezo iets is... Dan kijk ik wel even verder haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jess_vH schreef:Jeey het nieuwe topic, alleen deze spuit elf komt er nu pas achter![]()
![]()
Poeh het volgende probleem wat zich nu voor doet is dat ik mijn beugels verlies in draf.
Ik heb dus de london he, dus dressuurmodel dus ben er gewend lang op te zitten. Maar dan is het daaahaag beugels. Terwijl ik hier vroeger op een normaal boomzadel nooit last van had.
Iemand tips?
pmarena schreef:Ben bang dat dat gewoon iets is dat gebeurt... als je laars net rond dat randje uitkomt dan heb je dat nu eenmaal
Kan je wellicht nog wat spelen met de lengte van je beugelriemen / positie van je been?
Steekt het zweetblad af waardoor je het sneller te pakken hebt?
Geryon schreef:First_Unique schreef:Ik lees ook weer mee in het nieuwe topic!
Net een mailtje gehad van iemand dat ze graag mijn bankrekeningnummer wil hebben en dat ze dus graag voor de vp mijn zadel wil hebben! Opluchting dus! Was een mooi kortaf mailtje haha! Helemaal toppie dus!nu hopen dat het ook echt doorgaat!
Toppie![]()
Wat ga jij je nu uitproberen? Want de ghost was niet het ideale zadel voor jou toch? Ik vond het wel oke zitten, maar wil graag nog wat anders uit proberen.
Ik heb op de gok een zadel van ebay besteld (van A&M reitsport). Erg goedkoop, maar kan het gewoon weer terug sturen (dus mocht ie scheef zijn ofzo).
![]()
[ Afbeelding ]
Duurt alleen nog wel even voor ik hem heb. Stomme paypal