Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
want ook ik weet exact wie je bedoeld nav je omschrijving
maar helaas is mijn ervaring ook verre van positief. Let wel, negatieve ervaringen kunnen minder op Internet verschijnen dan positieve ervaringen. Ik bv ben eerder geneigd mijn positieve ervaringen over wat dan ook openbaar te delen dan een negatieve. Mensen zwart maken lijkt het dan al snel voor het gevoel. Dus dat zegt niks 
absque_dubio schreef:Sella zadels zijn kort!
Ali van het Gooische zadelhuis komt door het hele land. Kijkt echt naar paard en ruiter en smeert je niet zomaar een zadel van hem aan (bij ons wilde hij eerst ons huidige zadel passend proberen te krijgen, en dit is ook gelukt). Hij is niet duur en neemt de tijd. Echt een fijne man met verstand.

amie1965 schreef:Elske lijkt mij sterk genoeg om Maarten te dragen, maar dat terzijde, dat is niet je vraag.
Ik heb een 2e hands wow met 17 inch kussens en 18 inch zit (kussen en seat zijn verwisselbaar, net als headplate en boom).
Ik heb voor mijn 2e hands 800,- betaald en nog iets van 100 aan een fitter om de headplate aan te laten passen. Het zijn best wel dure zadels, zeker nieuw, ik heb ook lang getwijfeld maar inmiddels zeer blij met dit zadel. Mijn paard is een halve fries met een (rank) fries model en een korte rug.