hackamore

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wwijk23

Re: hackamore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:00

elk paard moet met een simpele trens gereden kunnen worden. voor mijn jonge ruin (3jaar) gebruik ik een dubbel gebroken water trens. als je niet met een simpele trens kan rijden moet je je rij techniek bij werken. goeie instructeur nemen en lekker gaan lessen. het hangen ligt namelijk altijd bij de ruiter. in je houding hou je waarschijnlijk zelf ook vast waardoor je paard/pony de kans krijgt om te hangen. nageven en hangen zijn 2 heel verschillende dingen met 2 heel verschillende beelden.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:14

Euuhhhh, je rijdt M en je zit in het talententeam (al dan niet met talent) en je kunt dit niet zelf op een rijtechnisch juiste manier oplossen??? Dan stel ik mij toch vragen bij het niveau...

Zoals gezegd: dit los je niet op met hulpmiddelen. Zoek goede instructie!!!!

Wwijk23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:33

maximuss schreef:
Euuhhhh, je rijdt M en je zit in het talententeam (al dan niet met talent) en je kunt dit niet zelf op een rijtechnisch juiste manier oplossen??? Dan stel ik mij toch vragen bij het niveau...

Zoals gezegd: dit los je niet op met hulpmiddelen. Zoek goede instructie!!!!

TS is 12 he.. natuurlijk rijd ze niet op hoog niveau ofzo. talenten team is leuk maar zegt natuurlijk niks. het is goed dat TS tips vraagt hier. beter dan dat ze domweg een ander bit zou kopen. maar ook ik ben het er mee eens dat ze misschien in dat "talenten team" een andere instructrice moet zoeken als deze zoiets kleins niet op kan lossen.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:49

Ze kan natuurlijk in het JSP zitten? Dat is van 10 tot 21 jaar Zou dit toch eens met je instructie bespreken, die kunnen je verder helpen dan bokt vanachter de laptop.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 00:26

Ach misschien zit ze wel in een talententeam van een manege. Vind het goed dat ze het vraagt en wilt oplossen, er worden best goede tips gegeven hier ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 05:59

In ieder geval gaf ze aan M te rijden en dan is een hack sowieso niet toegestaan als optoming. Dus of dat nou zou werken of niet, ze mag er niet mee in de ring verschijnen voor ze Z is.