Opbergmanieren dekjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Opbergmanieren dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:43

Toen ik nog thuis woonde had mijn vader heel handig een soort handdoekenrek gemaakt van kleine buizen waar ik gemakkelijk mijn dekjes overheen kon hangen. In mijn nieuwe huis liggen ze in de schuur, die is gelukkig niet zo vochtig.

Wandapandaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:45

Ik heb ze op zo'n houten zadelsteun liggen, Niet erg fijn.. Te weinig ruimte en te veel dekjes..

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:45

ik heb kussen boxen

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:47

Wow! Kom ik aan met mijn troep kast :o

Ik heb een fotootje gevonden, even een stuk eruit geknipt omdat ik niet mijn hele kast op bokt wil hebben. :)
Dit zijn twee tassen met dekjes. Morgen kan ik een betere foto maken als daar behoefte aan is :)
Let ook op de mooie vochtvreter in de hoek :D

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 20:47

Ook handig. Rekken lijkt me niet fijn. Met dichte hoezen of dozen kan ik ze gewoon op mn kamer bewaren (zolder woon nog thuis) en kunnen de katten er niks mee :')

Mette dat ziet er goed uit! Dicht, ruik je iig niks, er kan niks bij en blijft schoon ect.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:51

Precies. Daarom heb ik ook deze tassen, er komt niks bij. Schoon in de tas = schoon eruit.
Bijkomend voordeel: noooooit meer spinnen tussen je dekjes :wow:

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:51

Wij hebben een soort grote "koffer" van de ikea. Heel handig zonder lompe deksel, maar met rits. Je kan makkelijk meerdere dekjes er in op stapelen. Ik durf alleen niet te zeggen of ze ze nog hebben

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 20:53

Blingh schreef:
Samblabla schreef:
Ik heb een kledingrek van de ikea (20,-) en van die rok/broek hangers om ze op te hangen. Erg fijn!

Heb jij met aan de zijkanten knijpers of met zo' n lang stuk die je ertussen duwt?

Met de knijpers omdat die hangers met dat lange stuk uit het assortiment zijn maar met die knijpers gaan je dekjes echt niet kapot en zie je ook niks van.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 20:59

Mette schreef:
Precies. Daarom heb ik ook deze tassen, er komt niks bij. Schoon in de tas = schoon eruit.
Bijkomend voordeel: noooooit meer spinnen tussen je dekjes :wow:

Geeeeeweldig!! Spinnen brr.. of van die vieze vochtbeestjes :')

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:16

Vacuem zakken van de action?een idee

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:46

Samblabla schreef:
Blingh schreef:
[quote="Samblabla"
Ik heb een kledingrek van de ikea (20,-) en van die rok/broek hangers om ze op te hangen. Erg fijn!
[/quote

Heb jij met aan de zijkanten knijpers of met zo' n lang stuk die je ertussen duwt?

Met de knijpers omdat die hangers met dat lange stuk uit het assortiment zijn maar met die knijpers gaan je dekjes echt niet kapot en zie je ook niks van.

Met zo'n lang stuk zijn deze toch? Deze zijn iig gewoon verkrijgbaar!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80078938/

Ik heb mijn dekjes, dekens en andere zooi in een stellingkast, de meeste dekjes in de plastic zak waarin ze geleverd worden :)

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:47

CoronaLime schreef:
Samblabla schreef:
[quote="Blingh"
[quote="Samblabla"
[/quote

Met zo'n lang stuk zijn deze toch? Deze zijn iig gewoon verkrijgbaar!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80078938/

Ik heb mijn dekjes, dekens en andere zooi in een stellingkast, de meeste dekjes in de plastic zak waarin ze geleverd worden :)[/quote]

deze heb ik ook! :)