Dorus schreef:Ik zweert bij BR Event. Mijn oudste heb ik nu bijna 8 jaar en is nog mooi donker bruin met lichtblauwe bies. Mijn Bordeaux rode is ook nog mooi van kleur, hoewel de lichtgele binnenkant wel wat vlekken heeft. Maar ja, wie maakt de binnenkant van een dekje dan ook lichtgeel? Mijn favoriet is oranje, die ligt er het meeste op en wordt wel eens te weinig gewassen. Ik verbaas me er regelmatig over hoe schoon die uit de was komt.
Een enkeling begint nu wel wat slijtage plekken te vertonen, maar ze worden best wel intensief gebruikt dus dat mag ook wel.
Overigens zit er verschil in dat kaartje. Ik denk afhankelijk van de jaargang ofzo. Ik heb er met zo'n kleding label kaartje, maar ik heb er ook met een rubberen kaartje. Die laatste zij iets dikker er stugger.
Het ging bij mij idd om dat laatste kaartje. Als je voelt aan de onderkant van het dekje kun je de hoekjes van het kaartje voelen. Omdat mijn pony iets overbouwd is met een holle rug liggen sommige dekjes anders als bij een "correct" paard. Hierdoor
Lag het br kaartje tegen de schoft van de pony en prikte deze door het dekje heen constant tegen haar schoft. Ik heb echt een tijdje lopen tobben hiermee en verschillende zadelmakers bij mijn pony gehad die ook hebben gekeken met rijden etc. Om te zien wat er dan zo mis was met mijn zadel waarbij ze alleen konden zeggen dat het niet aan het zadel kon liggen. Waarop Ninon heeft gezegd dat ze het er mee eens was dat het aan het kaartje lag. Toen ik met br dekje niet meer gebruikte gingen de wondjes ook dicht. Terwijl mijn zadel nog hetzelfde was. K zal eens kijken of ik nog ergens fotos of het kaartje heb.