Wintec of zaldi? Beide zijn wel goede merken en zitten lekker.
Sonja_vR
Geplaatst: 14-10-14 12:41
geen idee trouwens of er meer verkoop adressen zijn van podium in NL
zelf ben ik over op loos btw, geen ge emmer met om de haverklap uit het zadel gegroeid zijn, dat is iets waar ik met jonge dieren toch tegen aan bleef lopen...komend voorjaar mag mijn jonkie ook onder de man en zeker de eerste jaren gaat dat boomloos gebeuren , boom kan ik altijd nog eens doen als er grote groei er uit is ... hoewel ik eerst nog een boomloos op de lijst heb om te testen (nu torsion liggen, wil ghost testen als ze eenmaal door gereden is .)
Ga boomloos ook in mijn achterhoofd houden. Dacht dat boomloos niet ideaal is voor lange afstanden en een sprong sporadisch, maar blijkbaar is dit daarom niet altijd waar Het moment dat ik het zadel nodig heb voor hem, zullen er alleszins veel mensen moeten langskomen haha. Heb nu al medelijden met hen, kritisch dat ik ben
kritisch zijn is alleen maar goed... misschien soms niet altijd makkelijk voor de passers/verkopers maar mijn er ervaring is dat het nodig is.
maar probeer anders eens mensen inde buurt te vinden die de zadels die jij op je lijstje hebt staan hebben en gebruiken. dan kun je evt een aantal zaken eens in het echt bekijken en misschien alvast eens proefzitten op het 1 en ander . dan weet je in ieder geval of er zadels zijn die je sowieso al niks vind of juist zadels die je positief verrassen
oproepjes plaatsen in een centraal endurance topic (hebben ze vast wel op bokt :p ) wintec en thorowgood zal vast ook wel in jouw buurt te vinden zijn hier op bokt. voor boomloosjes bekijken kun je wel een oproepje doen in het centrale boomloos topic.