[WN] Te mooi om waar te zijn, is dit echt zo of niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:36

spicegirl schreef:
de kwaliteit is gelijk aan de prijs ;)

Prijs = super, kwaliteit = super? :D

TurdusMerula

Re: Te mooi om waar te zijn, is dit echt zo of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:51

Je zal inderdaad waar naar je geld krijgen, maar als je dat weet is het toch geen probleem?
Als je dit een keer wilt gebruiken voor een fotoshoot, zoals genoemd, lijkt me prima. :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:54

Ik heb de zadels van hun wel gezien en dat zijn ook geen kwaliteitszadels. Mensen die niet veel willen uitgeven en het leuk vinden voor ''erbij'' zullen dit voldoende vinden, maar wil je echt goed spul, moet je echt verder zoeken.
Zilver kan natuurlijk nooit voor deze prijs, men weet toch wat zilver kost? Zelfs een goede 2e hands is duurder.
Ik doe geen halter dingen ofzo, dus heb er geen nodig. Als je het gewoon leuk vind als net halster, zou ik zeggen; doen! Voor een eerste show om te proeven van halter shows, ook prima.

ThatCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 07:30

essiedepessie schreef:
Sure_lee schreef:
" zo zo" vind ik wel anders klinken dan heel slechte kwaliteit.

k vind het slechte kwaliteit... het zilver is niet echt, het leer is niet best, het is niet doorgestikt, er zit geen mooie tooling op en de pasvorm is kak...

Maar misschien ligt mijn standaard te hoog en vind jij het waanzinnig ;)

Kap maar ff met ruziemaken, ik heb het halster al besteld dus pechgehad!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:25

Leuk! Laat je weten wat je er zelf van vindt?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:06

Leuk, ik vind hem ontzettend mooi! Laat je ook een foto zien als je hem hebt? Of hij er net zo mooi uitziet?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:29

Pech gehad? Haha, ik hoop dat je er keiblij mee bent hoor ;)

Wwijk23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:46

essiedepessie schreef:
Sure_lee schreef:
" zo zo" vind ik wel anders klinken dan heel slechte kwaliteit.

k vind het slechte kwaliteit... het zilver is niet echt, het leer is niet best, het is niet doorgestikt, er zit geen mooie tooling op en de pasvorm is kak...

Maar misschien ligt mijn standaard te hoog en vind jij het waanzinnig ;)

grappige mening voor iemand die er zelf geen een heeft.

dat het geen echt zilver is, lijkt me logisch voor die prijs dat heeft niks met kwaliteit te maken. men oom heeft er 5 en die zijn prima doorgestikt, zitten fantastisch dus prima pasvorm. echt totaal geen klachten heeft hij er over. deze mensen zijn trouwens heel aardig als je daar besteld kan je er ook zeker vanuit gaan dat je het krijgt en de service is ook echt heel goed. als je iets koopt dat na verloop van garantie kapot gaat (binnen de verwachtingstijd van een product) krijg je toch nog een nieuwe of komen ze je tegemoet. dus prima kwaliteit zeker voor de prijs die je betaald!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 23:28

prima kwaliteit ?
heb je ooit weleens een halster in je handen gehad van prima kwaliteit ?
en dan bedoel ik een Dale Chavez, of een Kathy's.
die kosten 400 $ + verzend + importkosten van 21 % over beiden.
dat is pas prima kwaliteit.

voor 35 euro, moet er toch ergens op bezuinigd zijn !
vaak is het geeneens echt leer,maar geperst leer.
buy cheap, get cheap.
alle waarde naar zijn geld..

maar goed, je kan er wel tevree mee zijn,
zeg niet dat het prima kwaliteit is, dat is het dus niet
en dat iemand er geen heeft, zegt niet veel. zij weet wel, hoe een goed halster eruit ziet, geloof me maar ;)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 23:33

Nou reageer ik toch even. Essie heeft erg veel ervaring in de western wereld en weet gewoon waar ze het over heeft. Dat mensen dit wel oke vinden of leuk voor erbij is prima. Maar ga je kijken op grotere shows waar mensen echt belang hebben bij het goed showen voor hun paard, heb je het gewoon over andere kwaliteit in een totaal andere prijsklasse.
Goed westernspul is vaak duur en dat komt niet bij dit bedrijf vandaan. Als je net begint of het leuk vindt voor erbij boeit het mensen misschien niet. Maar als je serieus traint en evt showt, wil je echt goed spul. In Nederland heb je op grote shows ook Internationale jury's en zijn trends ook belangrijk.
Zelfde als voor de ruiters hun eigen outfit. Sommigen zie je van een wedstrijdje proeven met een ruiten blouse van de Zeeman en een cowboy hoed uit de verkleed winkel, maar dat doe je echt niet als je een paar keer geweest bent en weet hoe het wel hoort op shows. dat geldt ook voor de outfit van je paard.

Daarnaast staat dit bij western en reageren dus ook western mensen. Ik vind de reacties daarop behoorlijk bijdehand naar mensen die je niet kent. Als je het zo goed weet, vraag het dan niet. Komt er vanzelf achter. Essie is niet degene die voor gek loopt met haar paard of spullen.

ThatCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 23:42

superpony schreef:
Nou reageer ik toch even. Essie heeft erg veel ervaring in de western wereld en weet gewoon waar ze het over heeft. Dat mensen dit wel oke vinden of leuk voor erbij is prima. Maar ga je kijken op grotere shows waar mensen echt belang hebben bij het goed showen voor hun paard, heb je het gewoon over andere kwaliteit in een totaal andere prijsklasse.
Goed westernspul is vaak duur en dat komt niet bij dit bedrijf vandaan. Als je net begint of het leuk vindt voor erbij boeit het mensen misschien niet. Maar als je serieus traint en evt showt, wil je echt goed spul. In Nederland heb je op grote shows ook Internationale jury's en zijn trends ook belangrijk.
Zelfde als voor de ruiters hun eigen outfit. Sommigen zie je van een wedstrijdje proeven met een ruiten blouse van de Zeeman en een cowboy hoed uit de verkleed winkel, maar dat doe je echt niet als je een paar keer geweest bent en weet hoe het wel hoort op shows. dat geldt ook voor de outfit van je paard.

Daarnaast staat dit bij western en reageren dus ook western mensen. Ik vind de reacties daarop behoorlijk bijdehand naar mensen die je niet kent. Als je het zo goed weet, vraag het dan niet. Komt er vanzelf achter. Essie is niet degene die voor gek loopt met haar paard of spullen.

Geloof me, ik loop niet voor gek met m'n spullen. Vandaag nog kwam mijn zadeltje binnen die heeft me ook een lieve duit gekost maar is wel echt heel goed in de smaak gevallen bij mijn instructrice! Ik ga hem misschien ook nog inruilen aangezien hij echt te groot is voor mijn eigen paard.

http://www.westernstore.nl/index.php?target=products&product_id=1946 dit is mijn eigen zadel zo ongeveer ik zal h'm nog een keer fotograveren

Wwijk23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 23:59

Ik snap die geïrriteerde reacties echt niet. Volgens mij bepaald ieder zelf wat zen eisen zijn en daarin dan een prima kwaliteit is. Als jij een halster van 35 euro koopt en je krijg dan dit halster waar t hier om gaat dan krijg je idd prima kwaliteit voor dat geld. Dat t niet te vergelijken is met een halster van een paar 100 euro snapt iedereen hier zelf dacht ik ook wel. En dat zal de topic opener ook echt wel snappen dat als ze dit besteld dat ze niet de kwaliteit van een duur halster krijgt. Maar prijs kwaliteit is zeker goed van dit halster.

Ik snap niet zo dat mensen zich aangevallen voelen. Ik zeg namelijk nergens dat iemand met zen spullen voor schut staat of geen benul van kwaliteit heeft en dat zegt niemand hier ook. ik zeg echter alleen dat onze mening over dit halster totaal anders is aangezien er punten genoemd worden in het negatieve die mijn oom heel positief ervaart. En uiteraard dat t geen echt zilver is maar dat is logisch als je maar 35 euro betaald. En dat de een 100den euro's uitgeeft aan een halster wil nog niet zeggen dat TS dat geld er ook voor over heeft. Ook zegt ze niet dat t voor shows is. Misschien wil ze het alleen voor binnen en buiten zetten of in de wei/trailer. En dan is dit een prima halster.

ThatCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 00:18

Ik ga mijn halster toch ruilen morgen(Vandaag maar oké) de maat is niet goed en Darrowby is een hengst en is echt sterk! Ik heb dan toch liever niet dat mijn halster scheurt en hij ervandoor vliegt snap je???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:37

Wwijk23 en de anderen geven alleen maar antwoord op de vraag van TS.

Is het mogelijk dat halster voor die prijs?
Ja, maar verwacht geen goede kwaliteit is het antwoord. Niks raars aan toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:39

Ts; gister besteld, vandaag in huis?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 06:00

Wat zijn we keigezellig in dit topic zeg :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 08:47

Met zen spullen en zen eisen kan dit toch eigenlijk geen verhitte discussie worden ;)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 08:58

TS is 12 en heeft een vet sterke hengst. Laten we vooral aardig blijven en haar veel succes wensen met een mooi/goed halster te vinden voor haar sterke hengst
:')

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:05

Flaaaaaauw :') !

Ben het er mee eens dat je voor 35 euro soms niet kan krijgen wat je graag zou willen maar voor lekker recreatief gebruikt zeker doen.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:08

DubbelDun schreef:
Met zen spullen en zen eisen kan dit toch eigenlijk geen verhitte discussie worden ;)

Hartstikke zen 8-)

ThatCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 06:50

Wat een rothalster zeg!! Ik ben er niet blij mee, pasvorm kak en lelijk zilver!!!

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 06:57

Heb mijn zadel en hoofdstel bij de bosrand weg. Nadat mijn hoofdstel geknapt is via mailcontact een nieuwe opgestuurd gekregen voor de helft van de prijs (woon in het noorden, dus even langs rijden is geen optie).

Heb geen ervaring met het halster, maar het hoofdstel heb ik inmiddels al 3.5 jaar net als het zadel, en beide zijn nog ontzettend netjes en in goede staat.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 06:58

Tja..

Ik zou in jouw geval echt proberen een mooie te huren voor een wedstrijd. oefenen kan best met een stalhalster toch?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 07:03

Tammie1309 schreef:
Wat een rothalster zeg!! Ik ben er niet blij mee, pasvorm kak en lelijk zilver!!!

Ik vind het nog steeds knap dat je hem nu al binnen hebt. De service is daar goed. Maar opsturen duurt wel wat langer.

Ik zou het zonde vinden dat je een product afkraak wat je helemaal niet hebt. Maar als je hem echt binnen hebt en het kak en lelijk vindt dan kan dat natuurlijk.
Maar ik heb een beetje twijfels bij je verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:08

VivaLaVida schreef:
Wwijk23 en de anderen geven alleen maar antwoord op de vraag van TS.

Is het mogelijk dat halster voor die prijs?
Ja, maar verwacht geen goede kwaliteit is het antwoord. Niks raars aan toch.

Verdorie ik bedoelde:
wwijk23: essie en de anderen geven alleen maar antwoord op de vraag van TS.

Blond :+