spicegirl schreef:de kwaliteit is gelijk aan de prijs
Prijs = super, kwaliteit = super?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
essiedepessie schreef:Sure_lee schreef:" zo zo" vind ik wel anders klinken dan heel slechte kwaliteit.
k vind het slechte kwaliteit... het zilver is niet echt, het leer is niet best, het is niet doorgestikt, er zit geen mooie tooling op en de pasvorm is kak...
Maar misschien ligt mijn standaard te hoog en vind jij het waanzinnig
essiedepessie schreef:Sure_lee schreef:" zo zo" vind ik wel anders klinken dan heel slechte kwaliteit.
k vind het slechte kwaliteit... het zilver is niet echt, het leer is niet best, het is niet doorgestikt, er zit geen mooie tooling op en de pasvorm is kak...
Maar misschien ligt mijn standaard te hoog en vind jij het waanzinnig
superpony schreef:Nou reageer ik toch even. Essie heeft erg veel ervaring in de western wereld en weet gewoon waar ze het over heeft. Dat mensen dit wel oke vinden of leuk voor erbij is prima. Maar ga je kijken op grotere shows waar mensen echt belang hebben bij het goed showen voor hun paard, heb je het gewoon over andere kwaliteit in een totaal andere prijsklasse.
Goed westernspul is vaak duur en dat komt niet bij dit bedrijf vandaan. Als je net begint of het leuk vindt voor erbij boeit het mensen misschien niet. Maar als je serieus traint en evt showt, wil je echt goed spul. In Nederland heb je op grote shows ook Internationale jury's en zijn trends ook belangrijk.
Zelfde als voor de ruiters hun eigen outfit. Sommigen zie je van een wedstrijdje proeven met een ruiten blouse van de Zeeman en een cowboy hoed uit de verkleed winkel, maar dat doe je echt niet als je een paar keer geweest bent en weet hoe het wel hoort op shows. dat geldt ook voor de outfit van je paard.
Daarnaast staat dit bij western en reageren dus ook western mensen. Ik vind de reacties daarop behoorlijk bijdehand naar mensen die je niet kent. Als je het zo goed weet, vraag het dan niet. Komt er vanzelf achter. Essie is niet degene die voor gek loopt met haar paard of spullen.
!Tammie1309 schreef:Wat een rothalster zeg!! Ik ben er niet blij mee, pasvorm kak en lelijk zilver!!!
VivaLaVida schreef:Wwijk23 en de anderen geven alleen maar antwoord op de vraag van TS.
Is het mogelijk dat halster voor die prijs?
Ja, maar verwacht geen goede kwaliteit is het antwoord. Niks raars aan toch.