Horseware Rambo regendeken na 5 dagen kapot

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jeroen1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 10:29

Afbeelding

:D

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 10:32

Ik gebruik altijd Rhino dekens en doe daar best een paar seizoenen mee terwijl ik een hengstengroep heb. Die hangen dus dagelijks in elkaars deken. Ik vind de laatste jaren de sluitingen wat minder stevig en ook mis ik wel eens een singel. Maar de buitenkant scheurt niet zo maar.

Uiteraard verwacht je met zo'n deken langer te doen dan 5 dagen, dus ja, dat is een realistisch beeld. Ik zou ook terug gaan met deze deken omdat hij te snel stuk is. Helaas zit je dan wel zonder tijdens de reparatie of je moet proberen een nieuwe te krijgen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 10:42

:') Dat plaatje...

Ja ik ga vanmiddag even foto's maken en naar de betreffende webshop sturen. Webshop staat alleen niet bekend om het snelle verzenden (lees: ik heb meer dan 3wk op de deken gewacht) dus daarom ben ik niet zo happig op terugsturen. Straks zit ik weken zonder en ik ga niet voor de tussentijd zelf een nieuwe kopen.. Ik weet niet hoe jullie geldboom groeit maar die van mij doet het niet hier op de klei... :+

Er staat 1 jonkie in de groep die wat wild kan spelen. Mijne doet daar graag aan mee. Echt in de dekens hangen heb ik 'm niet zien doen en andere stalgenoten ook niet. Meestal doen ze het 'op-de-knieën-tegenover-elkaar-in-de-neus-bijten-spelletje' of het 'heel-hard-om-elkaar-heen -ennen-en-tegen-elkaar-aan-botsen-spelletje'.

* ziet denkbeeldig zichzelf weer met getrokken portemonnee naar de osteopaat en paardenwinkel rennen *

* zucht * -O-

LadyUrsy

Re: Horseware Rambo regendeken na 5 dagen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 10:48

Balen zeg dat hij kapot is gegaan, maar kan gewoon domme pech zijn. Hopelijk wordt er snel gereageerd door de webshop. Is het voor nu niet handig om via mp te proberen een tweedehands deken te kopen. Sowieso handig om een reserve te hebben en dan ben je nu even gered voor hopelijk niet te veel geld.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:09

Grinnik Nelleke ik ken dat gedachtenplaatje :D Welke shop is het?? Mag ook via PB ;) En je kan ook Horseware zelf een Emailtje sturen. Wie weet dat die er ook wel direct wat over kunnen zeggen.

Jeroen _O- _O- _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:25

Dat plaatje :').
Mijn paard sloopte altijd deken van pony, gek wordt je er van...
Dus antibijt erop gespoten, maar die van jou doet het helemaal zelf..
Misschien had je toevallig een rotte appel van de collectie?

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:57

Ik heb ook een dekensloper gehad en hij maakte binnen een paar dagen zijn bucas en ook Rambo kapot..Vond het echt zo balen en erg zonde van de dure dekens..Nu neem ik geen risico meer en heb canvas dekens van dutch horse rug..Deze dekens zijn erg sterk,liggen als een huis en hebben een hele mooie pasvorm vind ik..

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:09

Ik heb ook altijd pech. De canvas deken ging precies 5 dagen meevoordat ie stuk was. Ik balen nnatuurlijk. Na 5 dekens in net zoveel weken was ik het echt zat.

Ik heb nu een bucas, ligt er nu voor hwt tweede seizoen op wn leeft nog steeds *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:56

Ik heb voor mijn jonge paard ook Rambo's, die koop ik nieuw maar ook 2e hands.
Buiten wat kleine schaafplekjes heb ik tot nu toe nooit echte beschadigingen aan deze dekens gehad, en mijn paard en zijn maat kunnen toch best heel flink spelen.

Misschien dat je toch eens met de winkel of fabriek moet overleggen?

maike_rickly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:11

Inderdaad dutch horse rug deken of op marktplaats op zoek naar een tweede hands hypo sport deken.
Ze zijn zwaar en lelijk maar nzo goed als onverslijtbaar

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:57

Dat moet toch bijna wel garantie zijn?
Ben benieuwd hoe dit afloopt!

(Over de lange levertijd ik weet dat er moeilijk aan de rambo dekens te komen was de afgelopen weken. Van meerdere webshops gehoord ;) )

manou1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:25

En daar gaat al mijn hoop ...

Ik had bijna besloten om dit jaar een Rambo deken aan te schaffen, eerst nog even googlelen en toen kwam ik dit topic tegen :(

Het gaat vooral om mijn paard om de sluitingen, deze houden het helaas niet lang vol. Bijvoorbeeld die van Amigo, deze lagen er weer naar 2 dagen af (tenminste 1 er van). Ook heeft mijn paard zijn deken afgekregen (Amigo 1200D) in zijn stal, tenminste ik vond de deken de volgende ochtend in stukken (gelukkig alleen de binnenstof, 250gram) voor zijn stal. 2 dagen nieuw! nu ligt deze deken gerepareerd en gewassen weer klaar, maar nooit meer 100% waterdicht natuurlijk.

Waar ik wel erg over te spreken ben is de fleecedeken van 1200D bij equiproduct. http://www.get-equiproducts.com/index.php?route=product/product&path=59_65&product_id=107
Hier zijn de sluitingen verborgen met klittenband en is de deken tot nu toe heel gebleven, dit jaar 2e seizoen. Erg betaalbaar. Ik mis alleen een bilkoort, maar he! daar kan ik mee leven.

Dus nu twijfel ik verder over welke deken ik het beste kan aanschaffen... Lees dus nu over Dutch Horse Rug en canvas new zealand horse rugs