Ik heb nog een oude Barnsby liggen, ligt al 3 jaar buiten, onder alle weersomstandigheden. Ik heb er geen tijd voor om hem te slopen. Iemand interesse?
Mousaka
Geplaatst: 03-10-14 21:22
Utixo schreef:
Ik heb nog een oude Barnsby liggen, ligt al 3 jaar buiten, onder alle weersomstandigheden. Ik heb er geen tijd voor om hem te slopen. Iemand interesse?
dat er werkelijk papier en plastic door de vulling zit is niet zo geweldig (al is papier beter dan plastic). Maar op het eerste zicht ziet het er wel uit zoals de meeste zakken "wol" om bij te vullen die al gezien heb.
Erg boeiend, ben benieuwd wanneer je de hidalgo gaat ontleden.
Ik rij mijn paard in training met een hidalgo western.(zat erbij) De beugels die erbij horen zijn scheef, links op gaatje 3 rechts op gaatje 2. En de western beugels schuurden tegen lijf van het paard. Waardoor ze nu aan beide kanten 2 schuurplekken heeft En zadel zakt continu naar rechts, kortom ik ben dr niet kei wild van.
Wat super i interessant om te zien hoe de binnenstad kant er uit ziet
xbelieveitx
Geplaatst: 05-10-14 15:25
Erg leuk om een zadel van binnen te zien
PrizTwir
Geplaatst: 05-10-14 15:33
Interessant en zeker om te zien wat voor een vulling er toen gebruikt werd, misschien nog steeds wel. Wij hebben boven ook nog een oud zadel liggen, 32 jaar oud. Maar die is van buiten echt nog te mooi om te gaan slopen.
romyloverrr
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-14 15:36
Een goede foto lukt niet ivm rotzooi/roest die op het merkplaatje zit. Maar er staat op:
''the santini'' from E. P. S. O. N. made in brussel Belgium.
ssammie
Geplaatst: 05-10-14 17:40
je heb je in ieder geval uit geleefd
joyce2
Geplaatst: 05-10-14 18:06
romyloverrr schreef:
Een goede foto lukt niet ivm rotzooi/roest die op het merkplaatje zit. Maar er staat op:
''the santini'' from E. P. S. O. N. made in brussel Belgium.
Ik heb even snel ingetikt op Google, paar varianten geprobeerd, maar ik kan het merk niet vinden!