Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xhanneadje schreef:Ik denk omdat wintec zadels vaak worden gebruikt als doorgroeizadel voor jonge paarden, vanwege de verstelbare boom en de prijs. Zodra het paard uitgegroeid is kopen zij een duurder zadel en gaat de wintec op marktplaats.
)
Jasmijn159 schreef:Ze zitten vreselijk en er zijn weinig paarden waar ik ze echt goed op vind liggen.
Goedkoop is duurkoop in het geval van de wintec

dus ik denk dat ik terug stap naar de wintec. Geen onderhoud en een stuk lichter van gewicht. Meer iets voor mij.
welke ect. Weet ik nog niet. Ik moet me er eerst verder in verdiepen en overleggen met de zadelmaker.
.
gelukkig niks aan over gehouden. Ik dacht echt dat mijn HELE zadel aan gort zou zijn, maar toen ik hem liet nakijken was alles tot mijn grote verbazing nog heel. Er zat alleen een heel klein schaafje bij de lepel van nog niet eens een cm.
nu alleen recreatief, maar in de tijd dat ik wedstrijden reed en echt trainde was de keuze weer bewust voor de wintec.