Welke C-singel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Welke C-singel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:01

Dat is sowieso waar, het ligt er nu nog erg vierkant bovenop, normaal gesproken zakken alle laagjes in als je een paar flinke ritten hebt gemaakt. Dan gaat het geheel veel meer "liggen" en naar de rug staan en dat kan ook flink verschil maken. Ingereden Barefoots liggen nu eenmaal een stuk mooier dan nog nieuwe.

Net zoals soldaten op hun legerkisten zonder problemen hele lange marsen kunnen lopen omdat die dingen perfect om hun voeten gevormd zijn....maar als ze nog nieuw zijn moeten ze nog ingelopen worden. Dat heb je gewoon met leer: dat moet zich vormen.

Maar uiteraard blijf je met bolle buikjes het probleem houden dat de singel tot tegen de ellebogen aan wil schuiven en daarbij de singelstoten mee naar voren trekt als die wat verder naar achteren zitten.

Het is een beetje de vraag wat je als oplossing wilt: de singelgespen toch wat verder bij die ellebogen vandaan krijgen (ook om wondjes te voorkomen) of een zadel zoeken met de singelstoten ook wat verder naar voren.

JMkaaay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 09:20

Ik wil een nieuw zadel maar dat is financieel nog niet haalbaar.. had heel lang voor deze gespaard dus ik baal echt heel erg. Dus speciale singel dan maar.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:34

Misschien werkt dat wel keigoed, gewoon een andere singel, wie weet. Don't despair yet :P

JMkaaay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 11:09

Hahaha wie weet. Back to original question: welke singel is goed? welk materiaal, welke vorm.. krijg net een pm van iemand die een banaan singel heeft bij een zelfde soort zadel als ik.