Ik heb jullie hulp nodig!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xsimoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 17:56

xsimoo schreef:
mzara schreef:
ik kan het niet goed zien. maar ik zou voor een frontriem gaan die nog een rand van leer heeft en niet alleen steentjes. ik heb ook een pony met een grote bles en ik vindt het persoonlijk niet mooi staan als de frontriem helemaal onder de glimmers zit, in tegenstelling tot de rest van het hoofdstel. en dan ook nog de bles er door heen.
ik heb zelf, en ik vind het persoonlijk ook mooier, een zwart leren frontriem met een kleine wave erin en 2 kleine rijen steentjes.

omdat je pony zoals hierboven al staat een fijn hoofd heeft en een bles zou ik het niet te druk maken.

als ik moest kiezen zou ik 3 kiezen

haha zo heb ik er eigenlijk nooit echt over na gedacht.. :P ik heb nu ook een frontriem met een randje leer, staat wel mooi ja.. ik zal mijn moeder eens vragen of ik haar frontriem bij Lizzy mag houden om te zien hoe dat staat, want zij heeft zonder een randje leer. dat ga ik vanavond dan even doen. ik zet morgen op het forum wat ik er van vind :) bedankt :j

ik heb net even de frontriem van mijn moeder bij Lizzy gehouden. mijn mening is dat het er best mooi uit ziet.. naja, ieder zijn eigen mening :)

mzara

Re: Ik heb jullie hulp nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:19

ik geloof best dat het mooi staat. maar ik vindt zon frontriem persoonlijk mooier bij een paard zonder aftekeningen. :)
veel plezier iig van je nieuwe frontriem

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:20

3!!!!!!