Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xXbellaXx schreef:ik snap jullie goed maar de eigenaar kent zn pony en ik loop nog zeken niet mee als ik er op zit..... hoe sluit je dit?
wat kan ik hier enorm kwaad om worden! onwetendheid of bewust, het hoort gewoon niet!!!
JL0VEG schreef:Misschien gewoon altijd zonder zadel rijden. In mijn weten bestaat er niet zo een zadels ... En shirley ze an er nog met gemak op rijden hoor! Ik ken veel mensen ronde 1,65 die op een shet rijden
8nnemiek schreef:Soms snap ik bokt echt niet![]()
Er loopt ook een topic over shet Bonfire waar een meid van 1.60 wedstrijden mee rijdt, en daar hoor je niemand over de grootte zeuren (en terecht, want het ziet er echt niet zo verkeerd uit), en hier wordt er totaal tegenovergesteld gereageerd.
Shetten zijn zo'n stevige, sterke pony's, die kunnen er best wel tegen joh. TS zal er vast geen marathon mee gaan lopen, maar af en toe eens rijden moet gewoon kunnen vind ik.
Qua zadel kan ik je niet helpen, maar je zou wel eens naar de barefoot zadels kunnen kijken, als je heel smal bent pas je daar misschien prima op

) + het verschil kan ook liggen tussen lang boven lichaam en korte benen of juist enorm lange benen + kort boven lichaam...

Shirley schreef:Dat zal niet gaan passen dan .... je bent al een tikkeltje te groot voor een dergelijke pony
xXbellaXx schreef:hallo
weet iemand een zadel voor een shetlander van 110 m en niet zo duur? ik ben 165 en moet er wel in passenen ohja een M
.