Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
antje_vip schreef:Eerst een bbp?
Charr_x schreef:J_lijn schreef:Watvoor soort zadel zou je dan willen? Dressuur of veelzijdig?
Mijn vader heeft namelijk ooit eens in het verleden een veelzijdigheidszadel gekocht zonder de maten na te kijken... Ja lekker handig idd, haha!
Bleek de boommaat dus 24 cm te zijn :/ Nou dat gaat dus nooit passen op mijn dikkie dik van een haflinger! Dus heb ik het zadel maar naar een zadelmaker gebracht om te kijken of hij paarden kon vinden die het zadel mogelijk zouden kunnen passen, nou niet dus... Heb het zadel na ongeveer anderhalf jaar weer terug gekregen met de opmerking dat het paard een wandelend skelet moest zijn om het zadel te kunnen passen.
Hij ligt hier dus maar wat te verstoffen dus wil hem graag weg hebben. Het is een rood zadel, de inch maat weet ik niet dus dat zou ik even moeten meten. Als u geintreseerd bent stuur even een privebericht!
Hij is toch een geen skelet haha :p
Bedankt voor je aanbod, maar ik kijk toch uit naar verstelbaar omdat het de bedoeling is dat hij sterker en breder gaat worden!
. In iedergeval succes met je zoektocht!