.Leer knapt inderdaad sneller als nylon is mijn ervaring, hier komen ze ook regelmatig met kapotte halsters de wei uit. Wij laten het maar zo.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
RianneH schreef:Je kan ook kiezen voor de speciale weidehalsters. Die knappen niet en kan je wel weer uit het land vissen en opnieuw om doen. Je hebt die met elastiek en met een speciale haak die openknapt. Of niets, dat kan ook natuurlijk
Daar kan ik dan ook nog even naar kijken
DubbelDun schreef:Zoek ook eens op brake-away halter...dat zijn nylon halsters met en leren 'crown' die met 2 gespen aan beide zijden vast zitten. Door het leer (wat enkelvouding en niet genaaid mag zijn) breekt het makkelijk bij druk en het crowndeel is ook simpel te vervangen.
[ Afbeelding ]
Ik geen kapotte halsters meer en de mannen blijven ook heel 
Misschien dat ik in de toekomst nog ga kijken voor die halsters met klittenband, of zo'n break away halster, die dus makkelijk los gaan maar niet kapot gaan.
Etters waren door de draad heen gevlogen
Dat konden de mannen niet waarderen, dus werden de dames vakkundig terug hun eigen stuk opgejaagd.
Iets met territorium ofzo ?
Wel een handige manier om de daders aan te wijzen