ik weet niet of 1 van deze past maar meer kon ik eigelijk ook niet echt vinden
Bralindy
Geplaatst: 25-07-14 23:07
Kijk even in hk topic van shire liefhebbers. Whitesoxs.nl hebben ook grote maten. Misschien zit daar wat tussen?
Duhelo
Geplaatst: 25-07-14 23:17
ik heb vorig jaar twee goedkope gewone vliegendekens gescoord. kostten me een tientje per deken, een gewone simpele vliegendeken met staartriempje, zonder kruissingels. ik leg die deken gewoon over mijn zadel heen, maak hem voor de borst vast, trek hem ietsje naar voor,en heb er opzijtwee gaten ingemaakt waar ik de stijgbeugelriemen doorheen trek. (je kunt de gaten ook zo knippen dat je eerst je dekje legt, dan je deken en dan je zadel, gaten maak je dan wat lager en je haalt de singel erdoor heen) ding blijft prima op zijn plek, kost geen drol en ook de schouders zijn bedekt.
Ik heb gewoon 215 gebruikt. Om te rijden is dat voldoende Je kan ook de deken niet sluiten ad voorkant en wat meer achterop leggen. Of een borstverlenger tussen steken.
Ze zijn betaalbaar en met clips aan de voorkant om te sluiten welke je kunt verstellen. Ik heb er meerdere seizoenen mee gedaan en met regelmaat gebruikt.