Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dapnik schreef:En voordat je de blauwe boom in je zadel stopt, eerst los op de rug leggen (iets achter de schouder) om te kijken of het echt de goede is. Mochten de drukplekken erger worden of niet weg gaan, zadelpasser/maker ernaar laten kijken!
persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met Lahbib, maar das wel al enkele jaren geleden (2009).
ik ga zometeen de blauwe boom halen, maak vanavond fotos van de drukplekken en van de bomen los op haar rug en zal dan kijken of ik ze hierop krijg! Dat is voor jullie makkelijker denk ik! Mocht het alsnog erger worden laat ik zeker een zadelpasser komen, maar geen lahbib, sorry heb erge slechte ervaringen met hem... Koole ken ik wel, maar is dat niet heel duur? Wil wel het beste voor mijn paard maar van wat ik weet heb je daar echt geen zadel voor minder dan 500 euro... Aangezien mijn pony net 5 is, is de kans groot dat ik zeker nog wel aan een nieuw zadel raak...
ik hoop ook dat het nu goed is, nu moet ik zeggen dat ik de plekken in het echt ook meer vind opvallen als op de foto maar dat kan aan mij liggen... Femkex schreef:En wat voor een zadel lag er eerst op? Het kan misschien ook van een vorig zadel komen en dat daar nu pas die haren van komen? Mijn vorige verzorgpony had dat namelijk ook. Al is het wel fijn dat je er nu achter bent dat het kopijzer wel te klein was.