Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Cerastes schreef:Je kan natuurlijk ook een boomloos zadel kopen van barefoot (of een ander goed merk)
Zit zacht, en heel ook wel belangrijk; is heel prettig voor je pony.
En het past toch wel 8 van de 10 keer, en er hoeft geen zadelmaker aan te pas te komen....
Maar goed, er zijn natuurlijk (helaas) een hoop mensen die boomloos verschrikkelijk vinden, en misschien ben jij daar ook wel 1 van..?
Succes in elk geval!
.LoveChamp schreef:Dan kan je het beste een vzh pakken en wintec 500 cair plus is een heel fijn zadel heb ik gehoord. De kussens vormen naar het paard en met de verwisselbare boom past het eigenlijk op elk paard. Ook een rider pro is een erg fijn zadel, daar zit ook een verwisselbare boom in. Dat zijn de 2 beste en 'goedkopere' zadels die ik zo kan bedenken.
Een wintec is zo 500,-/600,- en een rider pro is 200,-/300,-
xSamSkipp schreef:Cerastes schreef:Je kan natuurlijk ook een boomloos zadel kopen van barefoot (of een ander goed merk)
En het past toch wel 8 van de 10 keer, en er hoeft geen zadelmaker aan te pas te komen....
Maar goed, er zijn natuurlijk (helaas) een hoop mensen die boomloos verschrikkelijk vinden, en misschien ben jij daar ook wel 1 van..?
Succes in elk geval!
Ik heb niets tegen boomloze zadels, ik vind ze net geweldig. Passen bijna altijd.
Maar in België bij LRV zijn boomloze zadels verboden...
xSamSkipp schreef:LoveChamp schreef:Dan kan je het beste een vzh pakken en wintec 500 cair plus is een heel fijn zadel heb ik gehoord. De kussens vormen naar het paard en met de verwisselbare boom past het eigenlijk op elk paard. Ook een rider pro is een erg fijn zadel, daar zit ook een verwisselbare boom in. Dat zijn de 2 beste en 'goedkopere' zadels die ik zo kan bedenken.
Een wintec is zo 500,-/600,- en een rider pro is 200,-/300,-
Rider pro lijkt me een goed merk. Maar is dat ook van kunststof? Ik heb een verschrikkelijke hekel aan kunststof, dat komt nooit bij me binnen.
xSamSkipp schreef:Cerastes schreef:
Ik heb niets tegen boomloze zadels, ik vind ze net geweldig. Passen bijna altijd.
Ohh serieus??
Waarom is dat dan?
xSamSkipp schreef:Cerastes schreef:Je kan natuurlijk ook een boomloos zadel kopen van barefoot (of een ander goed merk)
Succes in elk geval!
Cerastes schreef:We gaan nu erg offtopic, maar boomloos is echt veeeel beter voor een paard en loopt er ook veel beter/fijner en een stuk vrijer mee.
Je zou je eens kunnen verdiepen (lees eens de website) in barefoot zadels.
Maar ik wil er verder niet op doorgaan, omdat het niks toevoegt aan het topic en TS geen boomzadel mag gebruiken.