Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nies_ schreef:Deze van Eskadron? Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er nog niks negatiefs over gezien.
[ Afbeelding ]
Nies_ schreef:Ik dacht ook eigenlijk dat ze die pinnetjes net als Veredus hadden, maar die zijn er ook dus?
Zijn nog goedkoper ook geloof ik. Prijzen verschillen erg met website/winkel.Nicky1963 schreef:PartoutZ schreef:Schiefels heeft gehad? Kunnen die weer verdwijnen?
.
Hihi, hij heeft schiefels (nog steeds) en heeft een griffelbeenbreuk gehad. Toetsenbord viel uit tijdens het typen, denk ik
vertel me hoe dat kan! 
Ragdollcat schreef:Een schieffel gaat wel weg, maar dan moet je er wel op tijd bij zijn, dat het nog vers is en het gaan behandelen.
Mijn paard had een enorme schieffel, hij had zichzelf geraakt tijdens het gek doen.
Ik smeerde er dagelijks Liniment op en vooral volhouden.
Hij heeft geen schieffel meer en het was echt een schieffel en het was hard ook.
Annelove16x schreef:Annelove heb jij hier toevallig ervaring mee? Voor het strijken zoek ik namelijk nog wel goede beschermers en ik vind het overdreven om voor de gewone training achter ook crossbeschermers om te doen.

Als ze passen en goed bevallen bestel ik ze bij in het bruin voor het springen.