Paard krijgt greenguard af??!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tuedelue

Re: Paard krijgt greenguard af??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:49

je kan ook een stierenband omdoen en de greenguard daaraan vastknopen. Normaal krijgen ze de stierenband nietr af, althans die van mij doet ook alles af en ik heb het met het vliegenmasker nu zo opgelost.

Zo eentje bedoel ik:http://www.divoza.com/now/c_images/external/40443-01-b.jpg

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:30

Hoe maak je hem nu dan vast?
Ik zou namelijk heel graag het grasmasker weer kunnen omdoen.....

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 10:06

Margee schreef:
Hoe maak je hem nu dan vast?
Ik zou namelijk heel graag het grasmasker weer kunnen omdoen.....

Niet :Y) denk dat ik t maar moet doen met een dikke pony...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:19

Heeft de pony een deken op bv een vliegendeken en kan je niets iets creatiefs bedenken waarmee je het masker vast maakt aan de deken of de hals van de deken.Klittenband of riempjes.

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 11:18

Nee geen deken ;(

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:20

Evt een vliegenkap die over het masker loopt? Dan moet ze in elk geval twee dingen af doen. En even kijken hoe ze hem afdoet. Als ze hem aan een paaltje afschuurt, kan je dat paaltje gewoon afzetten met stroomdraad.
Als ze het met haar achterbenen eraf krapt, kan een vliegenkap/deken met hals een oplossing zijn, omdat ze dan niet bij het riempje van de greeguard kunnen.

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 11:22

eilleen333 schreef:
Evt een vliegenkap die over het masker loopt? Dan moet ze in elk geval twee dingen af doen. En even kijken hoe ze hem afdoet. Als ze hem aan een paaltje afschuurt, kan je dat paaltje gewoon afzetten met stroomdraad.
Als ze het met haar achterbenen eraf krapt, kan een vliegenkap/deken met hals een oplossing zijn, omdat ze dan niet bij het riempje van de greeguard kunnen.

Er staan geen paaltjes :o en een vliegenkap vindt ze eng haha.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:32

Het halster wat greenguard zelf levert heeft een halsband extra. Net als de hier al genoemde stierenband, dingen kosten maar paar euro, dus optie?
SylviaIsabel schreef:
eilleen333 schreef:

Rollen over de grond wil ook nog wel eens werken. Ik heb een ander type en die ging af met rollen toen het klittenband op was. Nu zit die aan een halster vast, maar wel 1 zonder klip voor de keelriem (had ik toevallig). Ik denk dat dat ook helpt, want er is veel minder makkelijk extra ruimte te krijgen om het masker af te doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:41

Of een losse hals van een deken kopen en dan creatief zijn.Moet de pony masker en hals af zien te krijgen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:48

SylviaIsabel schreef:
eilleen333 schreef:

Dat laatste is natuurlijk geen probleem want dat kunnen ze leren. Als dat het enige bezwaar is zou ik een vliegenkap eens proberen. Als ze hoefbevangen wordt ben je verder van huis.