Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
HorseTopShop schreef:Ik heb geen idee waar je de Arizona kan testen, maar de prijzen van het testen die ik voorbij zie komen zijn niet hoger dan € 40,-.
Bij ons is het testen € 25,- en als je een nieuw zadel aanschaft, verrekenen we het bedrag met aankoop van het zadel. Dus dan kost het je zelfs niks. En ik geloof dat meer verkooppunten van Barefoot dat zo geregeld hebben.
Ik heb zelfs al € 10,- voorbij zien komen voor het testen. Dus zo duur is het niet.
Maar wij hebben de Arizona maat 1 op dit moment niet als testzadel.
De lengte van de Arizona maat 1 is +/- 58 cm. Je zou de rug van het paard eens op kunnen meten...
sylva schreef:Via de site van BF vind je zo de testadressen. Ik heb in Drenthe getest bij Equixantos voor 15 euro per week. Een tip, WEL testen. Ik vond namelijk geen enkel model van de BF's geschikt en heb ze er allemaal op gehad inmiddels, incl wisselen van pommel en singels. Soms is het gewoon niet geschikt en dan zou je er maar mee zitten en een eventueel wel goed boomloos zadel weg hebben gedaan. Nou, daar word je niet vrolijk van